Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door orinake
#2355102
**Jillaroo** schreef: Volgens mij bleef de eend alleen in het zuiden en kwam het niet naar Utrecht toe. kalkoennekken vind ik te hard voor mijn honden.
deze zijn zacht hoor, die heb ik aan de pup gevoerd zonder probleem en kheb ze zelfs doorgeknipt met een gewone keukenschaar :)
Door **Jillaroo**
#2355118
orinake schreef: deze zijn zacht hoor, die heb ik aan de pup gevoerd zonder probleem en kheb ze zelfs doorgeknipt met een gewone keukenschaar :)
echt? Bij de laatste keer kalkoennekken heb k hem diverse keren tussen de kaken van mijn reu uit moeten vissen, die zat klem. Zou best een kilo of 2 willen proberen of die van jou wel zacht zijn, maar gelijk 10 vind ik effe te veel
Door Yvonne K
#2355171
mirjansen schreef: Ja hoor bestel maar
Okee!

En Cyrilla, ik ga de kalkoennekken bestellen dus als je 2 kilo wil proberen...
Misschien kunnen we uitwisselen als jij bij VSE besteld?
Door lachnat
#2358226
Gaat er iemand naar VSE?
Ik wou namelijk zelf wel gaan maar kom er met mijn rooster niet uit :'(
Weet ook niet of het op zaterdags kan.
Door Miranda 1
#2358232
Ik zou jilaroo ff pben als ik jou was. Zij wil er ook een keer heen.
Je kan ook Jolanda pben of je het 6 juli kan bestellen. Niet geschoten is altijd mis.
Gebruikersavatar
Door baileys
#2358393
Ik heb nu al 2 x kalkoennekken bij Nadia besteld, en die kan je gewoon breken met je handen en het laatste stukje met de keuken schaar.
Door Yvonne K
#2382210
Hetty als ik dan wat boekmaag van je over mag nemen.
Ik stuur je een pb.
Velduil bedankt voor het aanbod, ik neem van Hetty dus wat pens over.
Gebruikersavatar
Door joel
#2383118
jee, er gaat een wereld voor me open! geweldig dat er zo samen gewerkt word!
ik heb vandaag een menuutje gemaakt voor mijn kanjer, maar kom ook grandioos vleessoorten tekort, maar helaas ook een rijbewijs en bijbehorende auto..... :-[
Maar....mocht er iemand langs nieuwegein komen, (zag al verschillende reacties uit nieuwegein, dan bestel ik graag mee.
Laatst gewijzigd door joel op vr 29 jun 2012, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door