Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Miranda 1
#2298187
vrijdag 11 mei komt Orinake weer met konijn in Nederland, Nuth en of Eindhoven. Ik wil dan heel graag veel bestellen, zoeen 50 tot 80 kilo. Alleen heb ik die dag dagdienst.

Dus mijn vraag is er iemand die ook iets bij Orinake of Nadia wil bestellen? En het voor mij mee wil nemen?

Ik werk in de zorg en kan dus heel moeilijk vrij krijgen, omdat de diensten echt gewerkt moeten worden.
Door Khari
#2298375
Ik ken het probleem in de zorg  :-\, zo zit ik 6 april toch een beetje omhoog daar ik blijk te moeten werken en dan met het afhalen van de bestelde konijn...

Vanaf mei ben ik flexibeler in mijn planning en kan vrij houden. Ik zou ook graag een bestelling vanuit Nuth willen doen met de kalkoen op 11/12 mei, als ik die kan combineren wil ik wel het lijntje wel doen ook met de konijn naar utrecht.
Ik zal dan zelf ook vast wel konijn mee bestellen daar het hier aardig goed wordt gegeten.
Door Miranda 1
#2298381
Als jij konijn wil gaan halen op 11 mei dan zou dat erg fijn zijn. Anders heb ik al een andere oplossing. Iemand uit EHv wil het voor me mee nemen zodat ik het later op kan halen. Het is alleen nog niet 100% zeker dat Orinake in EHV stopt zag ik net.

6 april is ook geen probleem hoor. Ik neem het gewoon mee naar mijn huis en dan kom je het maar halen wanneer het jou uit komt. Ik moet 6 april wel 's avonds werken, maar dan zet ik het gewoon voor de deur. En anders zat ik het in de schuur en haal je het 7 april op. Ik weet, even uit mijn hoofd niet of je alleen konijn heb besteld, want is is diep bevroren. Alleen het rund is vers, dus dat zou ik wel proberen 6 april op te halen.

Voor 6 april heb ik sowieso nog niet echt bedacht en afgesproken waar en wanneer mensen het willen ophalen. Ik heb in ieder geval afgesproken met Ramses bij hotel vd valk in Vianen. Wij verzorgen namelijk samen het lijntje voor Utrecht en NH.

Dus dat gaat helemaal goed komen.
Door Khari
#2298401
Ik heb ook avonddienst van 15 tot 21 uur, ik kan het wel voor die tijd of daarna ophalen. Soms echt even gek plannen met onze diensten.
Ik heb 2 konijnen zonder vacht besteld en nier, verder geen rund erbij.

Ik zag dat het waarschijnlijk Nuth gaat worden voor het konijn, ik wil proberen dat ik met de konijn ook de kalkoen dan mee kan bestellen bij Nadia wat een dag later zou zijn. Ik zou dan eventueel ook een lijntje kunnen zijn voor eindhoven en den bosch.
Wel zal 200 kilo het maximum zijn wat ik in mijn wagentje mee kan nemen.
Door Miranda 1
#2298670
Khari schreef: Ik heb ook avonddienst van 15 tot 21 uur, ik kan het wel voor die tijd of daarna ophalen. Soms echt even gek plannen met onze diensten.
Ik heb 2 konijnen zonder vacht besteld en nier, verder geen rund erbij.

Ik zag dat het waarschijnlijk Nuth gaat worden voor het konijn, ik wil proberen dat ik met de konijn ook de kalkoen dan mee kan bestellen bij Nadia wat een dag later zou zijn. Ik zou dan eventueel ook een lijntje kunnen zijn voor eindhoven en den bosch.
Wel zal 200 kilo het maximum zijn wat ik in mijn wagentje mee kan nemen.
Ik stuur je ff een pb.
Door Marlou-Kamiel
#2303295
hier nog iemand `uit de buurt`, Zeist, met 3 hongerige honden en 2 katten :)
binnenkort een extra vriezer dusss... meer plek voor fijne vleesjes :D

groeten, Marlou
Door Khari
#2303938
Khari schreef: Ik wil binnenkort een keer bij slagerij IC bestellen of bij slagerij west (hier lees ik soms verschillende ervaringen over).
Zijn er hier die misschien mee willen bestellen?
Ik weet nog niet precies wanneer ik ga, zal niet over al te lange tijd zijn. Maar wel vast kijken of er meer mee willen bestellen, zodat we dan misschien de benzine kosten kunnen delen.
Ik wil nu toch binnenkort naar rotterdam rijden, binnen nu en 3 weken.
Is er iemand die nog wilt mee bestellen? Bij slagerij IC, misschien dat ik ook langs slagerij west rijd.
Door Khari
#2303952
Ik lees wisselende dingen over west, het is een keer te proberen bij ze.
Als ik toch ga rijden kan er net zo goed wat mee toch ;)
Door Antheman
#2304243
Khari schreef: Ik wil nu toch binnenkort naar rotterdam rijden, binnen nu en 3 weken.
Is er iemand die nog wilt mee bestellen? Bij slagerij IC, misschien dat ik ook langs slagerij west rijd.
Ik wil heel graag long hebben!

En als je het lief vraagt, dan hebben ze ook runderlippen.

Beetje lamsvlees wil ik ook wel.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door