Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Bertine
#3065019
BlissSpirit schreef: Zijn er mensen die interesse hebben in rundvlees. 2,50 per kg en/of haasorgaan, 2,75 per kg?
Ramses.wil dan binnenkort wel een keertje richting Arnhem komen als er.voldoende interesse is.
Rundvlees voor deze prijs wel ja, maar ligt er een beetje aan wanneer want het barst momenteel uit mijn vriezers.
Gebruikersavatar
Door Nero
#3065072
wijkje schreef: Ik doe graag mee met de nieuwe rit met rund.wild en eventueel een als het kan.
Hallo Wijkje,

Ik ga 27 februari rijden, eend heb ik de gehele rit bij me dus dat gaat ook lukken.
Bestel je zelf via de link van Orinake? Je kan in die link alle producten bestellen ook de rund van Nadia en de eend van VSE.
Wil je me dan alleen nog wel laten weten wat je besteld hebt en waar het eruit mag?
Door wijkje
#3065134
Nero schreef: Hallo Wijkje,

Ik ga 27 februari rijden, eend heb ik de gehele rit bij me dus dat gaat ook lukken.
Bestel je zelf via de link van Orinake? Je kan in die link alle producten bestellen ook de rund van Nadia en de eend van VSE.
Wil je me dan alleen nog wel laten weten wat je besteld hebt en waar het eruit mag?
Ik probeer even helder te krijgen hoe of wat. Op bestellijst van Orinake moet ik Eindhoven aangeven ? Jij rijd terugweg over Arnhem ? Dat is voor mij het handigst..
Gebruikersavatar
Door Nero
#3065168
wijkje schreef: Ik probeer even helder te krijgen hoe of wat. Op bestellijst van Orinake moet ik Eindhoven aangeven ? Jij rijd terugweg over Arnhem ? Dat is voor mij het handigst..
Klopt helemaal hoor.
Ik haal het op in Eindhoven en rij dan over Arnhem naar Apeldoorn en Zwolle.
Je mag dan op de bestellijst aangeven dat ik het in Eindhoven meeneem.
Door wijkje
#3065353
Nero schreef: Klopt helemaal hoor.
Ik haal het op in Eindhoven en rij dan over Arnhem naar Apeldoorn en Zwolle.
Je mag dan op de bestellijst aangeven dat ik het in Eindhoven meeneem.
Ok..dan ga ik kijken en geef ik het aan jouw door !
Door plant
#3065405
Nero schreef: Klopt helemaal hoor.
Ik haal het op in Eindhoven en rij dan over Arnhem naar Apeldoorn en Zwolle.
Je mag dan op de bestellijst aangeven dat ik het in Eindhoven meeneem.
Oh...ik heb Dreumel ingevoerd..... :-X niet goed dus?
Gebruikersavatar
Door Bertine
#3065410
plant schreef: Oh...ik heb Dreumel ingevoerd..... :-X niet goed dus?
Dat had ik ook Hellen en meenemen door Bliss, maar dat is later Nero geworden vanuit Eindhoven.

tenminste ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan.
Gebruikersavatar
Door Nero
#3065412
Bertine schreef: Dat had ik ook Hellen en meenemen door Bliss, maar dat is later Nero geworden vanuit Eindhoven.

tenminste ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan.
Nou dat kan nog steeds.

Dreumel gaat met Orinake mee, het kan dan nog steeds dat blisspirit het dan in Dreumel ophaalt.
Als het naar Arnhem moet dan neem ik het mee vanuit Eindhoven.
Om het even makkelijker te maken ;)
Door wijkje
#3065418
plant schreef: Oh...ik heb Dreumel ingevoerd..... :-X niet goed dus?
Of je moet het zien als luxe-probleem ; er zijn 2 lijntjes richting Arnhem..eentje via Nero en eentje via BlissSpirit..
Door plant
#3065422
wijkje schreef: Of je moet het zien als luxe-probleem ; er zijn 2 lijntjes richting Arnhem..eentje via Nero en eentje via BlissSpirit..
Oh..dat heb ik niet begrepen....
Het moet in ieder geval met het vlees voor Bertine mee.
Komt het in Arnhem wel op dezelfde plaats bij elkaar?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door