Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Papalou
#3007215
Ik heb hier nog drie rollen paardespiervlees liggen van 1 kg besteld bij Caroba..als iemand daar interesse in heeft....hondje mag geen paard meer..

En als er weer mensen bij degeomeat gaan bestellen, hoor ik dat graag..wil graag eea uitproberen, maar even niet teveel met het oog op allergieen die mogelijk overgaan of zich juist verder ontwikkelen (ik hoop het eerste...)..mag nu geen rund, kip, konijn, geit, en waarschijnlijk ook (ieg nu) geen paard, lam schaap...jajaja....

maar met het wildseizoen wat er nu is wordt zijn buikje gelukkig elke dag nog goed gevuld  :D
Gebruikersavatar
Door Bertine
#3007225
Ik zit er over te denken bij degomeat te bestellen maar wil dus ook niet teveel. Misschien kunnen we ff PB-en of we samen kunnen bestellen/delen.
Gebruikersavatar
Door Papalou
#3007899
Bertine schreef: Ik zit er over te denken bij degomeat te bestellen maar wil dus ook niet teveel. Misschien kunnen we ff PB-en of we samen kunnen bestellen/delen.
Ja dat is prima! Alleen hier eerst nog even afwachten wat testen uitwijzen..lijkt er nu op dat ieg haas erg goed gaat, houden even contact!
Gebruikersavatar
Door nathasja
#3018348
Hey, ik zal me hier gelijk even voorstellen ;) Ik ben Nathasja en woon in Elst samen met mijn vriend en onze boheemse herder Dex (geb op 2 nov 2013) en ons konijntje Max.

Met Dex zijn we vrij snel overgegaan op kvv en nu steeds meer de overstap naar barf aan het maken.
Laatst gewijzigd door nathasja op zo 09 nov 2014, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Bertine
#3018845
nathasja schreef: Meteen een vraag aan regio-genoten ;)

Wie heeft er ervaring met slachterij Tuna Food in Elst en/of slachterij New Atlas in Arnhem?
Ik niet maar ben wel heeeuuuuulllll nieuwsgierig!! :D ;D :D :D ;D ;D
Door Too
#3018933
Ooit lang geleden hij Atlas  (zijstraat van de rijnkade/westervoortsedijk toch) binnengelopen.... tafels vol vlees voor de mensch je kon aanwijzen wat je wilde.
Door BlissSpirit
#3018937
Regelmatig runderpens gehaald bij Tuna in Elst. Nu al een tijd niet meer. Werd steeds lastiger, want er was steeds vaker controle en dan mochten ze het niet meegeven. Toen een keer lamspens genomen en dat was toch een stuk makkelijker en handzamer te potioneren, dus geen runderpens meer gehaald. Wel heel vriendelijke mensen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door