Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door BlissSpirit
#2698506
signmodel schreef: ik wil wel delen, ff zien hoe het hier raakt dan.

en gaan er nog mensen mee doen met de bbq?
Dat zou super zijn, maar weet ook ff niet hoe we het dan bij jou krijgen.
Kom niet zo vaak jou kant op en mijn vriezers zitten bomvol tegen die tijd, dus opslaan kan ik ook niet :(
Laat je even weten of je een oplossing hebt?
Door BlissSpirit
#2698508
cbrretje600 schreef: Wij willen wel mee doen, maar dan echt maar een kleine portie voor ons.
Geen idee hoe het gaat bevallen en de vriezer laat niet meer heel grote porties extra toe. ::)
En wat is voor jou niet zo veel? ;)
2, 3, 5 kg?
Door cbrretje600
#2698527
BlissSpirit schreef: En wat is voor jou niet zo veel? ;)
2, 3, 5 kg?
3 kilo zou ik zeggen, dat kan ik zeker nog kwijt.
Als je toch liever nog 5 kilo kwijt wilt dan moeti k even in overleg hier of we dan niet toch een droogmachine willen kopen ;)

trouwens, wij wonen in Nijmegen.
Door BlissSpirit
#2698551
cbrretje600 schreef: 3 kilo zou ik zeggen, dat kan ik zeker nog kwijt.
Als je toch liever nog 5 kilo kwijt wilt dan moeti k even in overleg hier of we dan niet toch een droogmachine willen kopen ;)

trouwens, wij wonen in Nijmegen.
Een droogmachine moet er zowiezo komen toch :D
Ik kan echt niet meer zonder.
Ik wacht even het antwoord van Signmodel af en dan kijken we even.
Ik woon trouwens in Bemmel, dus om de hoek :)
Door cbrretje600
#2698555
Die droogmachine zal er idd ook wel komen hoor.
Als ik nu kijk wat we afgelopen weekend uitgegeven zouden hebben als we geen bonnen hadden gehad ivm vrijwilligerswerk dan zou ik erg verdrietig worden.  :-\
Was al op amazon aan het kijken, via de Duitse heb je behoorlijk mooie aanbiedingen zag ik net, zelfs een rommelsbacher voor een mooi stuk onder de 100 euro.  :D

Ik wacht het gewoon rustig af hoor, alle tijd.  :)
Door signmodel
#2699104
BlissSpirit schreef: Dat zou super zijn, maar weet ook ff niet hoe we het dan bij jou krijgen.
Kom niet zo vaak jou kant op en mijn vriezers zitten bomvol tegen die tijd, dus opslaan kan ik ook niet :(
Laat je even weten of je een oplossing hebt?
misschien dat iemand het wilt bewaren tot de sw bestelling? anders houdt het op, je hebt gelukkig al een deler, en als t lukt zie maar wat er over blijft dan voor me.
Door BlissSpirit
#2699191
3 kilo zou ik zeggen, dat kan ik zeker nog kwijt.
Als je toch liever nog 5 kilo kwijt wilt dan moeti k even in overleg hier of we dan niet toch een droogmachine willen kopen ;)

trouwens, wij wonen in Nijmegen.
misschien dat iemand het wilt bewaren tot de sw bestelling? anders houdt het op, je hebt gelukkig al een deler, en als t lukt zie maar wat er over blijft dan voor me.
Ik denk dat ik het maar even over laat gaan. :-[
Het risico dat het niet bij jou kan komen Signmodel en dat ik met een beetje pech, bij een groot blok, zelf 8 a 10 kg zou overhouden is me te groot. :(
Kan het niet kwijt in de vriezer en doe er dan ook giga lang mee.

Ik bestel voor deze ronde gewoon een paar zakjes al gedroogde hazenoren bij Floris/ Remco.
Mochten jullie daar ook interesse in hebben of in andere van zijn gedroogde snacks, dan roep maar, die bestel ik dan mee en kan ik natuurlijk ook gewoon bewaren tot SW of een andere gelegenheid om ze bij jullie te krijgen.

Maar natuurlijk wel super bedankt voor jullie interesse en reactie ;)
Door monster
#2699465
Hallo,
Ik wil me even voorstellen.
Ik ben sinds februari begonnen met het voeren van rauw vlees en groente aan mijn twee honden Dribbel en Lodi.
Ze hebben beiden last van epileptische aanvallen en tijdens mijn zoektocht naar een oplossing kwam ik dit forum tegen.
Op het ogenblik koop ik nog vaak kant en klaar BARF vlees en doe er zelf groente bij, maar het is wel een uitdaging om zelf een menu samen te stellen.
Ik ben geïnteresseerd in deze verzamelgroep, omdat ik in Bemmel woon en het toch lastig is om veel variatie in het menu te krijgen.
Zoals jullie zien heb ik 2 flinke honden, dus ze eten behoorlijk wat.
Hele ganzen en hazenoren klinken voor mij nog wel als een uitdaging.
Ik had laatst grote lappen pens, maar een labrador kent het woord kauwen niet dus er ging 2 ons in een hap naar binnen.
Ik ben nog erg bang, dat ze stikken in grote stukken of botten.
Monster is trouwens onze kat, die is zeer gehecht aan blikvoer.
Gebruikersavatar
Door Haasje
#2699475
Weer een paar labjes erbij, leuk! Goed dat je hier terecht bent gekomen! Ik herken het 'niet-kauwen', maar het gaat er desondanks prima in hoor  ;). Vragen stellen, rustig opbouwen en dan raken jullie er vanzelf aan gewend. En natuurlijk welkom!
Laatst gewijzigd door Haasje op do 20 jun 2013, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door signmodel
#2699512
welkom monster, 2 ons pens is natuurlijk ook niks. hier wordt ook slecht gekauwd door die reden ga ik over op kvv. mijn meisje is 2x bijna gestikt. het is wel goed als je de heimlich greep kent, is te vinden hier op bp.

daarom moet dus ook mijn vriezer leeg, maar kom niet uit dus is er iemand die wat botvlees wilt ruilen voor spiervlees? zal om maar om 5 kg gaan. alles is wel al verpakt zoals ik dat voer. heb eend, konijn, parelhoen en nog 10 kg kipkarkassen die ik ook los wil verkopen voor 4,50
Door BlissSpirit
#2699757
monster schreef: Hallo,
Ik wil me even voorstellen.
Ik ben sinds februari begonnen met het voeren van rauw vlees en groente aan mijn twee honden Dribbel en Lodi.
Ze hebben beiden last van epileptische aanvallen en tijdens mijn zoektocht naar een oplossing kwam ik dit forum tegen.
Op het ogenblik koop ik nog vaak kant en klaar BARF vlees en doe er zelf groente bij, maar het is wel een uitdaging om zelf een menu samen te stellen.
Ik ben geïnteresseerd in deze verzamelgroep, omdat ik in Bemmel woon en het toch lastig is om veel variatie in het menu te krijgen.
Zoals jullie zien heb ik 2 flinke honden, dus ze eten behoorlijk wat.
Hele ganzen en hazenoren klinken voor mij nog wel als een uitdaging.
Ik had laatst grote lappen pens, maar een labrador kent het woord kauwen niet dus er ging 2 ons in een hap naar binnen.
Ik ben nog erg bang, dat ze stikken in grote stukken of botten.
Monster is trouwens onze kat, die is zeer gehecht aan blikvoer.
Welkom op BP!!!
Wat leuk, weer een dorpsgenoot op BP.
Er komen regelmatig mooie vleesjes naar Bemmel via de verschillende lijntje van de verzamelplaats, dus aan BARF geen gebrek.
Mocht je eens wat willen proberen, willen zien hoe iets eruit ziet of je hebt vragen. Dan geef maar een gil. Er is altijd wel iemand die een antwoord voor je heeft.

Hier trouwens alleen onze Belgjes die BARF eten. De heren coon houden het na heel lang proberen met allerlei vleesjes en merken kvv, toch
liever bij hun br*k en bl*k :(
Gebruikersavatar
Door berenboot
#2700038
monster schreef: Hallo,
Ik wil me even voorstellen.
Ik ben sinds februari begonnen met het voeren van rauw vlees en groente aan mijn twee honden Dribbel en Lodi.
Ze hebben beiden last van epileptische aanvallen en tijdens mijn zoektocht naar een oplossing kwam ik dit forum tegen.
Op het ogenblik koop ik nog vaak kant en klaar BARF vlees en doe er zelf groente bij, maar het is wel een uitdaging om zelf een menu samen te stellen.
Ik ben geïnteresseerd in deze verzamelgroep, omdat ik in Bemmel woon en het toch lastig is om veel variatie in het menu te krijgen.
Zoals jullie zien heb ik 2 flinke honden, dus ze eten behoorlijk wat.
Hele ganzen en hazenoren klinken voor mij nog wel als een uitdaging.
Ik had laatst grote lappen pens, maar een labrador kent het woord kauwen niet dus er ging 2 ons in een hap naar binnen.
Ik ben nog erg bang, dat ze stikken in grote stukken of botten.
Monster is trouwens onze kat, die is zeer gehecht aan blikvoer.
ook van mijn kant van harte welkom :)
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2700058
BlissSpirit schreef: Welkom op BP!!!
Wat leuk, weer een dorpsgenoot op BP.
Er komen regelmatig mooie vleesjes naar Bemmel via de verschillende lijntje van de verzamelplaats, dus aan BARF geen gebrek.
Mocht je eens wat willen proberen, willen zien hoe iets eruit ziet of je hebt vragen. Dan geef maar een gil. Er is altijd wel iemand die een antwoord voor je heeft.

Hier trouwens alleen onze Belgjes die BARF eten. De heren coon houden het na heel lang proberen met allerlei vleesjes en merken kvv, toch
liever bij hun br*k en bl*k :(

Dat zelfgedraaide brouwsel was dus geen succes >:(?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door