Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Too
#2573434
Zijn er Arnhemmers met bestelplannen rond half/eind februari? Ik heb geen voorkeur al is bv slagerij West voor mij niet zo interessant.

Voor wie mij nog niet kent :biggrin2: : 2 kleine eters[katten] en bijpassende vriesruimte meer dan 5 a 7 kilo zal t niet worden
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2573636
Nee, ik ga niets bestellen in die periode.

Maarre . . .  als je toch niet zoveel nodig hebt, misschien is het een oplossing om in dit topic een oproepje te plaatsen met spullen die je nodig hebt.
5 tot 7 kilo: da's niks!

Judith
Door robbiekomvoor
#2574362
plant schreef: Zijn er meer mensen in mijn regio (Aalten ) die ook de jonge geitjes willen proberen?


Tot nu toe nog niemand geloof ik :-[
Ja ik heb besteld,maar ik woon niet in Aalten. ;)
Door wijkje
#2574895
Too schreef: Zijn er Arnhemmers met bestelplannen rond half/eind februari? Ik heb geen voorkeur al is bv slagerij West voor mij niet zo interessant.

Voor wie mij nog niet kent :biggrin2: : 2 kleine eters[katten] en bijpassende vriesruimte meer dan 5 a 7 kilo zal t niet worden
Stuur mij anders maar pb-tje wat je zoekt.
Door wijkje
#2574901
robbiekomvoor schreef: Ja ik heb besteld,maar ik woon niet in Aalten. ;)
Misschien kan ik vervoerslijntje zijn ? Moet ik even kijken hoe, wat en wanneer...Ik tuf toch vaak op en neer in regio Arnhem/Achterhoek..
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2575005
wijkje schreef: Misschien kan ik vervoerslijntje zijn ? Moet ik even kijken hoe, wat en wanneer...Ik tuf toch vaak op en neer in regio Arnhem/Achterhoek..
Ik zou er wel een paar willen hebben.
Als jij gaat (en ze zijn er nog) zou dat fijn zijn!
Door plant
#2575307
wijkje schreef: Misschien kan ik vervoerslijntje zijn ? Moet ik even kijken hoe, wat en wanneer...Ik tuf toch vaak op en neer in regio Arnhem/Achterhoek..
Robbiekomvoor en Ulrike zorgen voor vervoer voor mijn geitjes :D

maar lief aangeboden :)
Door Lab_Joy
#2575712
wijkje schreef: Misschien kan ik vervoerslijntje zijn ? Moet ik even kijken hoe, wat en wanneer...Ik tuf toch vaak op en neer in regio Arnhem/Achterhoek..
Er kan alleen nog worden besteld voor 16 maart (als ik het goed heb). Ik had al besteld. Als jij eventueel dan kan rijden, en mijn bestelling met jou mee zou mogen, zou dat top zijn! :)
Door Too
#2576824
wijkje schreef: Stuur mij anders maar pb-tje wat je zoekt.
Aaahh da's lief....... maar ik zie dat Jolanda iets op stapel heeft staan daar ga ik eerst achteraan!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door