Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door wijkje
#2478558
Ik wil even wachten met bestelling Lida tot hazenvoorbouten er ook weer zijn !  En natuurlijk hazenvliesvlees als ze prijs gunstig is.
Ik heb op zich ook nog wel wat geduld tot ergens december.
Door marina
#2478671
signmodel schreef: ik wil wel meedoen met een richardsbestelling. vooral het spiervlees heeft mooie prijsjes daar.
volgende maand??
Ik heb de vriezer nu echt nog propvol dus ook dat gaat bij mij december worden.wil daar even een en ander uit gaan proberen, prijzen zijn idd goed! Laat tzt hier wel even weten als ik ga bestellen.
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2478699
Oke. Ik geef aan Lida door dat wij graag in december haas willen bestellen.
Er is belangstelling voor voorboutjes, karkassen en haasvlies.

Ik probeer dan in december een dag met Lida te plannen.

Judith
Door wijkje
#2478707
judith vd schreef: Oke. Ik geef aan Lida door dat wij graag in december haas willen bestellen.
Er is belangstelling voor voorboutjes, karkassen en haasvlies.

Ik probeer dan in december een dag met Lida te plannen.

Judith
En haasorgaan ! zou ik ook wel leuk vinden..Zijn mijn katten ook weer blij :biggrin2:
Door wijkje
#2486119
O ja..
Zoals het er nu uitziet ga ik 9 (of 10 ) november naar Apeldoorn om bestelling van Lida op te halen. Ik wil graag de fazantenbouten voor mijn kattenmonsters..Exacte datum/tijd volgt nog...Ik kan over Arnhem terugrijden als er belangstelling is..Anders rijd ik binnendoor..
Door Lida. S
#2486137
Als er iemand nog wat wil ophalen 9 nov, laat dat dan ajb weten, als je wilt wachten tot dec/jan (ik weet niet wanneer ik in dec vrij ben) geef dan ook even een berichtje. Lida
Door wijkje
#2486147
judith vd schreef: Fazant? Eten stabijs dat? Volgens mij heb ik dat een keer aan Diza gegeven en vond ze dat :puke:.
Yup..Bijke Jeppe eet fazant ;) Weliswaar met lange tanden maar ze eet het wel... Maar ze heeft geluk : ik haal de bouten voor de katten..
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2486188
Lida. S schreef: Als er iemand nog wat wil ophalen 9 nov, laat dat dan ajb weten, als je wilt wachten tot dec/jan (ik weet niet wanneer ik in dec vrij ben) geef dan ook even een berichtje. Lida
Er waren een aantal die de voorkeur gaven aan december. Als dat ergens lukt met jouw agenda, zou ik daar graag een afspraak tzt voor maken. Dan neem ik het voor de rest van de belangstellenden mee vanuit Apeldoorn.
wijkje schreef: Yup..Bijke Jeppe eet fazant ;) Weliswaar met lange tanden maar ze eet het wel... Maar ze heeft geluk : ik haal de bouten voor de katten..
Aha! Dus Diza is niet echt gek!
Door RoLa
#2486251
Lida. S schreef: Als er iemand nog wat wil ophalen 9 nov, laat dat dan ajb weten, als je wilt wachten tot dec/jan (ik weet niet wanneer ik in dec vrij ben) geef dan ook even een berichtje. Lida
Waar is dat ophalen dan?... Zit te springen om vleesbot! :D
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door