Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Anthraciet
#2401296
Xerox schreef: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 74.15.html

Zijn er hier geïnteresseerden als er gereden wordt? Zo ja, voor hoe veel kg? Misschien is het de moeite waard...
Hier ook wel interesse in een kilo of 10-20! :D
Is er ook al een datum geprikt?
Ik zal het alvast even melden in het betreffende topic en het zo snel mogelijk doorlezen, kijken welke info er nog meer staat.
Door Ulrike
#2401359
Xerox schreef: Ik reageer eind vd middag weer, ga nu werken! Interesse is genoteerd ;)
Ik wil ook wel erg graag 10 of 20 kilo. Fijn joh dat je een lijntje op wilt zetten :-*!
Door Ulrike
#2401361
nienkev schreef: er komt nog wel weer een nieuwe levering van rund-lam-geit-paard. :) Ik rij er met enige regelmaat heen (heb 7 newfies dus het vliegt hier de vriezers uit... ::)) en wil ook best vaker dan zo wat voor anderen meenemen, als daar interesse voor is??
Nienke is dat het vlees van job?
Door BlissSpirit
#2401396
Ik wil ook heeeeeeeeeeeeel graag, maar helaas, het gaat niet passen hier.
Moet over een paar weken nog 110 kg kwijt zien te raken in mijn vriezer en dat wordt al een klein probleempje vrees ik  ::)
Dus moet helaas een andere haas aanbieding afwachten.
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2401516
BlissSpirit schreef: Ik wil ook heeeeeeeeeeeeel graag, maar helaas, het gaat niet passen hier.
Moet over een paar weken nog 110 kg kwijt zien te raken in mijn vriezer en dat wordt al een klein probleempje vrees ik ::)
Dus moet helaas een andere haas aanbieding afwachten.
110 kilo!!??
Eten ponys tegenwoordig ook barf?
Door Anthraciet
#2401621
BlissSpirit schreef: Ik wil ook heeeeeeeeeeeeel graag, maar helaas, het gaat niet passen hier.
Moet over een paar weken nog 110 kg kwijt zien te raken in mijn vriezer en dat wordt al een klein probleempje vrees ik ::)
Dus moet helaas een andere haas aanbieding afwachten.
Ik moet ook nog even kijken hoe ik het allemaal ga doen hoor, krijg ook eind van de maand 75 kilo binnen en in augustus nog eens 113 kilo.... :-X :-[ :biggrin2:
Door BlissSpirit
#2401626
judith vd schreef: 110 kilo!!??
Eten ponys tegenwoordig ook barf?
Ja, wist je dat niet ::)
Vooral de jongste is dol op kip :D
Eigenlijk slacht hij ze het liefst zelf, maar ja, daar zijn wij wat minder blij mee :P
Door BlissSpirit
#2401629
Anthraciet schreef: Ik moet ook nog even kijken hoe ik het allemaal ga doen hoor, krijg ook eind van de maand 75 kilo binnen en in augustus nog eens 113 kilo.... :-X :-[ :biggrin2:
Haha, ja fijn hé, al die aanbiedingen die samen vallen.
Lang leve de verslaving en de verwende hondjes. ::)
Zit nu al weer te puzzelen wat ik kwijt zou kunnen voor de bestelling van Job en Daantje eind september en moet eigenlijk heel dringend zalm hebben. :o
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2401740
Alle interesse is genoteerd! We zitten nu al op 160 tot 200 kg, dus dat lijntje gaat er sowieso komen. Ik wacht nog op verder bericht van Arjan over hoe/wie/wat/waar, zal de laatste nieuwtjes hier wel neerzetten.

Of we via Apeldoorn gaan rijden moeten we nog bekijken, het gaat tot nu toe namelijk om 30 kg maar het is wel om voor ons. Dus ik ga even overleggen (ga zelf namelijk niet rijden, mijn pa is de chauffeur en ik de bijrijdster  :P).
Door signmodel
#2401818
joepie!! ik ben gered!!
wil jij alles verzamelen of geven wij het apart door aan arjen?
ik ga voor de 20 kg.

is er iemand die nog wat bot over heeft? wil er voor betalen of deels ruilen voor de kip (van daantje). zit met een hond die geen kip meer mag en daar heb ik dus 20 kg van. zowel rugstukken als nekken.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door