Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door robbiekomvoor
#2291956
Anthraciet schreef: Nee, dit gaat om het konijn van Orinake van 6 april ;)


Ik kan jouw vlees toch gewoon mee nemen?
Mocht het bij mij niet in de vriezer passen dan kan ik het nog altijd even bij Sonja brengen ;)
Door wijkje
#2291964
samantha schreef: sorry voor mijn late reactie. als het echt zoveel wordt wil ik anders ook wel een bus gaan huren. Moet dan alleen ff kijken of het dan niet te duur wordt natuurlijk. ga ik morgen ff achteraan bellen.

groetjes Samantha
Ik heb ook al zitten nadenken. Maar zonder geremde aanhangwagen kan ik eigenlijk veel meenemen. En dat is altijd lastig om die te lenen. Ongeremd heb ik wel maar mijn huidige auto is vrij licht. Dus dat schiet ook niet op.
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2291967
robbiekomvoor schreef:

Ik kan jouw vlees toch gewoon mee nemen?
Mocht het bij mij niet in de vriezer passen dan kan ik het nog altijd even bij Sonja brengen ;)
Goed! :) Anthraciet, ik heb zeker genoeg plaats in mijn vriezer dus komt goed!

In het lijntje naar Arnhem was verder geen plaats meer dus ik moet even kijken wat ik doe, maar dat maakt voor jou dan verder niet uit!
Door Anthraciet
#2292020
Xerox schreef: Goed! :) Anthraciet, ik heb zeker genoeg plaats in mijn vriezer dus komt goed!

In het lijntje naar Arnhem was verder geen plaats meer dus ik moet even kijken wat ik doe, maar dat maakt voor jou dan verder niet uit!
Geweldig, bedankt Jolanda!
En jij ook bedankt Sonja, dan ga ik aan Tamara doorgeven dat het door kan gaan :-*

Dan hoor ik tegen die tijd wel bij wie ik langs ga rijden om het op te halen :biggrin2:
Door signmodel
#2292923
maar dan rijd jij voor ons dus xerox?? wie ben ik om daar nee tegen te zeggen, maar dat is geloof ik niet helemaal de bedoeling.
of mag je toch nog mee doen?? heb dit weekend geen tijd gehad om hier te kijken, en ja dan mis ik gelijk heel wat.
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2293491
signmodel schreef: maar dan rijd jij voor ons dus xerox?? wie ben ik om daar nee tegen te zeggen, maar dat is geloof ik niet helemaal de bedoeling.
of mag je toch nog mee doen?? heb dit weekend geen tijd gehad om hier te kijken, en ja dan mis ik gelijk heel wat.
Ik kan niet meer meedoen wegens gebrek aan plaats in het lijntje, helaas. robbiekomvoor haalt de vleesjes van haarzelf en Anthraciet op en als zij geen plek meer heeft in de vriezer, komen die bij mij te liggen. Dus misschien zou je robbiekomvoor kunnen vragen of ze die van jou ook mee kan nemen?
Door signmodel
#2293605
Xerox schreef: Ik kan niet meer meedoen wegens gebrek aan plaats in het lijntje, helaas. robbiekomvoor haalt de vleesjes van haarzelf en Anthraciet op en als zij geen plek meer heeft in de vriezer, komen die bij mij te liggen. Dus misschien zou je robbiekomvoor kunnen vragen of ze die van jou ook mee kan nemen?
heb ik al gedaan, dat hoor ik nog. maar ga er even over nadenken en denk dat ik vanaf ga zien. heb even teveel aan me hoofd voor dit geregel.
zeg nog maar niks, ik ga er morgen achter heen.
sw is ook al in zicht, bestel ik daar in 1x.maar bedankt voo de tip!!
Door robbiekomvoor
#2293662
signmodel schreef: heb ik al gedaan, dat hoor ik nog. maar ga er even over nadenken en denk dat ik vanaf ga zien. heb even teveel aan me hoofd voor dit geregel.
zeg nog maar niks, ik ga er morgen achter heen.
sw is ook al in zicht, bestel ik daar in 1x.maar bedankt voo de tip!!
Natuurlijk wil ik jou bestelling mee nemen,ik weet alleen niet of ik het allemaal kwijt kan,omdat ook het vlees van Ingrid misschien bij mij komt logeren,maar dan zou je even met Sonja moeten overleggen of jou vlees even bij haar op geslagen kan worden.dan breng ik het vlees wel even naar Sonja toe ;)
Door signmodel
#2294135
wat een lieve mensjes toch hier allemaal. uhm maar wie is sonja??
ik ga orinake even bpen ik ga toch niet mee doen. ik hoor ook niks van sietie en moet eerst maar eens mijn topografie gaan bij schroeven. dan maar even een snelle caroba of richard bestelling (helaas). mocht iemand nog wat van hun willen hebben dan hoor ik het wel.
Laatst gewijzigd door signmodel op wo 21 mar 2012, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door