Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door astridvdv
#3127353
Misschien een rare vraag, maar kan iemand mij misschien vertellen  hoe een lamskarkas uit ziet van SW.

En hoe ik dat dan mij hond moet voeren.
Door Jump
#3127373
Ik heb ze ooit besteld, en toen was het een stuk rugwervel met ribben, maar dat kan per keer
verschillen, net wat ze over hebben.
Gebruikersavatar
Door startouw
#3127389
ik heb zo vorig jaar eens besteld en toen kreeg ik overdwars gezaagde  stukken ribbenkast  echt super, en zacht.
en 2 mnd geleden nog eens besteld en t oen kreeg ik alleen stukken ruggegraat,  in de lengt gezaagd en die waren knetter hard, heb ik weggegooid.
Dus  het is wat onvoorspelbaar  helaas  :-\
Door Nedlets
#3178173
Is er toevallig een Facebook pagina die actief is voor de versvoerders in (zuid)limburg? En dan bij voorkeur KVV.

Willen overstappen van brokken naar KVV voor onze twee katten, nu bezig met orientatie.

Thx :)
Door ywa100
#3181361
Ik weet geen fb pagina.
Mijn dochter voert haar katten ook kvv en barf.
Ze krijgen carnibest dat ze in de dierenwinkel in Gulpen haalt en ze besteld de rest met mij mee bij Lotgering en via deze site
succes!
Laatst gewijzigd door ywa100 op wo 23 dec 2015, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#3181379
Nedlets schreef:Is er toevallig een Facebook pagina die actief is voor de versvoerders in (zuid)limburg? En dan bij voorkeur KVV.

Willen overstappen van brokken naar KVV voor onze twee katten, nu bezig met orientatie.

Thx :)
barfen is fun
ik voer vers
barfmarktplaats


enzenz
Door heicke
#3186198
Vraagje: ik was vandaag bij de Naanhof en ik zag daar in de vriezer (tussen de vlaaien :-X ) vleesrollen voor de hond liggen: rund, kip, eend en kalkoen. Iemand hier al ervaring mee?
Door Lil
#3186223
heicke schreef:Vraagje: ik was vandaag bij de Naanhof en ik zag daar in de vriezer (tussen de vlaaien :-X ) vleesrollen voor de hond liggen: rund, kip, eend en kalkoen. Iemand hier al ervaring mee?
Nog nooit gezien. Ik ben wel heel nieuwsgierig.
Door heicke
#3186362
enkelvoudige en gemixte rollen als ik de etiketten moet geloven.

Ik ben nu de kalkoen aan het ontdooien. Er zit in: kalkoenvlees 60%, eendenkarkas 20%, kiplever 10% en kiphart 10%

Vanavond mag de hond en de kat er aan proeven, ben benieuwd hoe het eruit ziet en hoe ze het vinden (en of ze er van aan de rees gaan ::) ...).
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door