Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Kaela
#2907785
We kunnen zo wie zo wel delen hoor als je wilt Ronald. Maar het zijn snijsels en er zit wel aardig wat randjes vet aan. Weet niet of dat uitmaakt?
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2907795
Kaela schreef: Dan delen we :)

Hoeveel wil je? Het mag hier wel logeren, ik heb vast eerdaags wel weer een thee date met de vrouw des huizes
Zo ongeveer wat jij niet kwijt kan?
In principe is er hier plek in de vriezer (op dit moment dus) en anders moeten ze maar wat extra's eten ::)
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2907914
Irta schreef: Ik weet niet wat meneer wel lust :biggrin2: Ik heb bv wel herten/reevlees (door elkaar heen), runderhart, runderstrot, haaskarkas, wat lamsniertjes... zit daar wat bij?

Woensdag ben ik in L'warden, komt dat uit?
Ik werk elke dag dus dat hangt er wat vanaf hoe laat. Het lastige is dat ik die dag in Hoorn ben voor mijn werk en nooit precies weet hoe laat ik thuis ben :-[
Maar als je een tijdstip aangeef kan ik het altijd klaarzetten hoor, als je dat geen probleem vind. Xavi lust, op runder hart na maar heb ik net 4 kilo van gekocht, niks van je lijstje maar ik wil hert/ree wel eens proberen te drogen. :biggrin2:

@ronald, ik had het gekocht als kipfilet, ook om te drogen dus. Maar het bleken snijsels te zijn met idd erg veel vet. Ik vind het niet mooi drogen, zeg ik er maar even bij. :P
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2907951
Ach, woensdag lukt niet Irta. Ik moet na het werk meteen door naar voetbal. Was ik ff vergeten.

Ik wil het wel voor huis klaar zetten. Of eventueel in het hokje tegenover ons huis, dan kun je het zelf pakken.
Laat maar horen of je dat wat vind  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2907962
Hylos schreef: @ronald, ik had het gekocht als kipfilet, ook om te drogen dus. Maar het bleken snijsels te zijn met idd erg veel vet. Ik vind het niet mooi drogen, zeg ik er maar even bij. :P
Ik kijk wel wat het wordt. En anders hebben ze extra spiervlees... Met wat vet :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Irta
#2907985
Hylos schreef: Ik werk elke dag dus dat hangt er wat vanaf hoe laat. Het lastige is dat ik die dag in Hoorn ben voor mijn werk en nooit precies weet hoe laat ik thuis ben :-[
Maar als je een tijdstip aangeef kan ik het altijd klaarzetten hoor, als je dat geen probleem vind. Xavi lust, op runder hart na maar heb ik net 4 kilo van gekocht, niks van je lijstje maar ik wil hert/ree wel eens proberen te drogen. :biggrin2:
Ok, doen we dat sowieso. Maar om te proberen heb je aan 1 of 2 zak(ken) ook wel genoeg neem ik aan? (zit ongeveer 750 gram/stuk in). Ff denken hoor... Ik heb ook nog wel eenden- en konijnenkoppen? Of runderpens?

Heb om 13:00 uur een afspraak in L'warden, dus 12:30-12:45 zou ik het bv bij je op kunnen halen. Als dat een probleem wordt kan het evt ook 's avonds.
Laatst gewijzigd door Irta op ma 14 apr 2014, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Irta
#2908032
Hylos schreef: Ach, woensdag lukt niet Irta. Ik moet na het werk meteen door naar voetbal. Was ik ff vergeten.

Ik wil het wel voor huis klaar zetten. Of eventueel in het hokje tegenover ons huis, dan kun je het zelf pakken.
Laat maar horen of je dat wat vind :biggrin2:
Ho, dit even gemist. Wat mij betreft prima hoor :)
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2916700
aangezien de gene waarmee ik het zou delen helaas niet meer reageert en ik echt heel veel nog heb :

Wie maak ik blij met konijnenorgaan( hart/long) ? Iets meer dan 4 kg voor €2.- per kg.


omgeving Sneek of Leeuwarden
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2918058
zhiva schreef: aangezien de gene waarmee ik het zou delen helaas niet meer reageert en ik echt heel veel nog heb :

Wie maak ik blij met konijnenorgaan( hart/long) ? Iets meer dan 4 kg voor €2.- per kg.


omgeving Sneek of Leeuwarden
Ikke! Als het tenminste alleen hart en long is.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door