Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Dagmar S
#2841647
@Irta,
Wil je mij even berichten waar ik het vlees op kan halen?  :)
Weet niet welke route je neemt maar misschien kunnen we ook bij de A7 afspreken.
Gebruikersavatar
Door Irta
#2841944
Hylos schreef: Dat gaat bij mij helaas niet lukkeb, ben al.blij als mn eigen spul past :-[ :biggrin2:

Irta het kan overigens zo zijn dat ik het bij Valerie ophaal, mocht ik daar in de buurt zijn voor mn werk.. maar dat weet ik nog niet. Dus ga er vanuit dat het met jou mee gaat
Waar wil je je vlees hebben? :biggrin2: Kom je het bij mij thuis ophalen of moet het er onderweg ergens uit? (er even van uitgaande dat het überhaupt met mij mee moet).
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2841963
Nou, ik begin maandag pas met mn nieuwe baan. Het enige wat ik weet is dat ik door rayon noord nederland reis. Maar ik weet nog niet precies wanneer ik waar ben. Ik ga er van uit dat maandag te weten. Stel ik kom die vrijdags niet langs swifterband dan haal ik het liever bij jou op. En ik weet.bijna wel zeker dat ik het bij jou op kom halen hoor  :P
Misschien is er dan nog sale bij rinsma  :biggrin2: ;D
Gebruikersavatar
Door dreumelaartje
#2847684
zhiva schreef: drenthe is geen friesland hoor :biggrin2:
Niet?! Dat snap ik haha, maar noordwestelijk drenthe is wel BIJNA Friesland, maar toch n wereld van verschil!
Sorry voor eventuele gevoeligheden ;-)
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2847689
Voor mij nog een knap stukkie rijden hoor  ;)

Don't worry, geen gevoelige snaar geraakt hier hoor  :biggrin2:
Het hangt voor mij ook een beetje van de datum af ivm het op en neer Deventer rijden bij ons eens in de 2 weken  ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2848303
Ik heb het geitjestopic gemist en Emmen is best wel ver rijden.

Maar ik zou best interesse in geitjes hebben. Begrijp ik het goed dat jij eventueel ook interesse hebt Zhiva? Zo ja, dan kunnen we elkaar vast helpen.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2848372
Kaela schreef: Ik heb het geitjestopic gemist en Emmen is best wel ver rijden.

Maar ik zou best interesse in geitjes hebben. Begrijp ik het goed dat jij eventueel ook interesse hebt Zhiva? Zo ja, dan kunnen we elkaar vast helpen.
ik heb wel interesse ja. Ik had in het topic aangegeven 10 stuks maar bij inspectie van de vriezer zou het hooguit om 5 gaan. Emmen is echter best wel een stukkie rijden. en ik zit natuurlijk met de leverdatum ivm stieflief ;)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door