Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Lexus-me
#2839394
Eventueel kan ik mijn ruimte wel afstaan... Dan rij ik zelf naar Valerie... Voor mij is dat wel te doen en dan kan er nog iemand blij gemaakt worden :-)
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#2839450
Irta schreef: Dat hangt ervan af hoeveel je wilt :biggrin2: Er kan nog wel een kilo of 10 bij maar veel meer durf ik niet aan, sorry.
In dat geval graag 10 kg konijnkarkas. Is alleen nog de grote vraag welke dag het wordt.

@ Lexus-me, super lief maar jij hoeft niet jouw ruimte af te staan omdat ik niet vaak genoeg op bp kijk ;)
Gebruikersavatar
Door Zaurak
#2840109
Irta schreef: Oh jee, hoop dat dat allemaal lukt :biggrin2: Wij kunnen nog wel 100 kg extra meenemen, maar ik weet niet hoeveel valerie nog mee kan nemen (en dat hangt ook van mij af :biggrin2:). Hoeveel wil iedereen?

Ik woon vlakbij gorredijk. Kosten overleg ik even, want ik rij zelf niet.
Hoi Irta, Ik woon in Gorredijk. Is het mogelijk dat ik mee bestel? Ik hoef niet zoveel 10 kg kipkarkas en 10 kg kippenekken als dat zou kunnen?

Edit: Ik zie net dat je niet veel ruimte meer hebt... 10 kg kippenekken alleen is anders ook wel goed?
Laatst gewijzigd door Zaurak op di 31 dec 2013, 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Irta
#2840175
Zaurak, ik zou het met alle liefde meenemen maar ik weet niet of dat past. Dus meer dan wat er nu besteld is durf ik niet aan. Sorry :-[
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2841408
Ik had het ook al in het besteltopic aangegeven maar op de 17e ben ik er niet. Ik zal waarschijnlijk mijn bestelling moeten annuleren.  :(
Gebruikersavatar
Door Irta
#2841446
Inmiddels is er nog ruimte voor 10 kg over.

Zhiva, hoeveel kg had jij nou besteld?Je mag het ook de volgende dag bij mij thuis ophalen als dat beter uitkomt. In h'veen is evt ook nog een optie, maar weet niet of het dan in de vriezer kan...
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2841450
quote author=Irta link=topic=98897.msg2841446#msg2841446 date=1388605164]
Zhiva, hoeveel kg had jij nou besteld?Je mag het ook de volgende dag bij mij thuis ophalen als dat beter uitkomt. In h'veen is evt ook nog een optie, maar weet niet of het dan in de vriezer kan...
[/quote]

10kg fazantKK,5kg kipmaag en 6kg nijnenoren.
De kipmaag is geen prioriteit ;) het droogt alleen wel lekker :biggrin2:[ Wij komen de 18e pas 's avonds terug. Maar als het niet lukt, lukt het niet en sta ik mijn ruimte graag af aan iemand anders.
Gebruikersavatar
Door Irta
#2841454
Wat mij betreft prima hoor, het kan hier sowieso wel in de vriezer. Dan kun je het die avond of de volgende dag ophalen. Mijn broertje woont in h'veen dus dat is ook een optie, alleen dan even de vraag of dat in zijn vriezer gaat passen, dat weet ik dus niet zeker.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2841487
Dat gaat bij mij helaas niet lukkeb, ben al.blij als mn eigen spul past :-[ :biggrin2:

Irta het kan overigens zo zijn dat ik het bij Valerie ophaal, mocht ik daar in de buurt zijn voor mn werk.. maar dat weet ik nog niet. Dus ga er vanuit dat het met jou mee gaat
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door