Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Aquillo
#2325390
labranwk schreef: Hier ook een zuid-hollander, en wel Zuidplas (Moordrecht) in de zomer kan ik waarschijnlijk aan wild komen, met name ganzen, afschot in zuidplas vers van het land zeg maar. Zal me tegen die tijd wel even melden hier mocht er interesse zijn onder de Z-Hollanders :biggrin2:
ik heb idd interesse in ganzen
Door evenstar
#2325495
fijn ik ga even kijken wat ik nodig heb.
Wat zal de km onkosten vergoeding ongeveer zijn
Ik vraag dit omdat hier ruim 4 kg vlees per dag er door gaat en ik per week een bepaald bedrag uit geef aan vlees voor de honden.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2325500
Ik zit rond de €45 brandstofkosten volgens de ANWB routeplanner. 't is afhankelijk van het aantal kg's dat ik meeneem en die weet ik nu nog niet. Als ik idd op die 450 kom, wordt 't 10 ct/kg
Gebruikersavatar
Door Berna
#2325760
labranwk schreef: Nog even geduld tot ze gaan vliegen! Dan gaat het seizoen weer van start. Mogelijk ook duiven, maar die eet ik meestal zelf op :biggrin2:
Gerookte ganzenborst is anders ook heerlijk! Vorige week kwam een bevriende jager nog met 10 ganzen aan zetten....mjammie!!
Door Maxine Rehl
#2325917
Monique77 schreef: De konijnenoren liggen alweer in de droger ;D
Mijn man vond je dat je een leuke hond hebt, en kom hem volgende keer zelf bewonderen :biggrin2:
Haha hij was er inderdaad ook maar druk mee! En Diesel vond dat natuurlijk ook verschrikkelijk erg!
Door labranwk
#2329973
Berna schreef: Gerookte ganzenborst is anders ook heerlijk! Vorige week kwam een bevriende jager nog met 10 ganzen aan zetten....mjammie!!
dat is zeker erg lekker!! Ook gerookte eendenborst is een delicatesse! Maar als er echt zoveel ganzen geschoten gaan worden als dat het doet lijken, dan zal dat niet allemaal gerookt gaan worden ;)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door