Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door TomsBorders
#3157194
zover ik weet zijn het karkassen zonder orgaan. ik heb even geen interesse in kwartels aangezien kaya ze even niet moet.
ze kunnen eventueel afgeleverd worden bij Cindy de Wolf waar ik ook mijn bestelling laat brengen.
vandaag is de laatste besteldag volgens mij.
Door cocheta
#3160605
Hoi Hoi
Ga er iemand bij Nadia bestellen : Rund, Puth, 28 oktober
Die in de buurt woon van rottedam, baredrecht, roohn, Ridderkerk,
waar ik met mijn 45km auto kan komen
ik zou graag strot willen mee bestellen
Door briitje
#3161071
cocheta schreef: Hoi Hoi
Ga er iemand bij Nadia bestellen : Rund, Puth, 28 oktober
Die in de buurt woon van rottedam, baredrecht, roohn, Ridderkerk,
waar ik met mijn 45km auto kan komen
ik zou graag strot willen mee bestellen
Als er een lijntje naar Rotterdam komt, wil ik ook wel wat mee bestellen.
Door Dutchlincoln
#3164374
Hallo,

Nieuw hier, en kom uit Benthuizen, tegen zoetermeer aan.
We hebben een Rottweiler van nu ca 6 maanden.
Huidige Barf halen we nu bij Lupa, maar volgens mij kan het beter en goedkoper. Daarnaast heb ik het gevoel dat ik soms veel ijs afreken tegen de prijs van vlees.
Ook ik ben op zoek naar voordelige maar wel goede barf producten. Ik vind het niet erg om een stuk te rijden, of om iets voor anderen meete nemen.
Bij deze dus interesse om mee te doen met "lijntjes".
Graag zou ik per keer ca 50-75kg bestellen.
Gebruikersavatar
Door Jouls
#3164620
Hallo Duttchlincoln, welkom!! Ik woon aan de andere kant van zoetermeer ;) in leidschenveen.
Helaas is het de laatste tijd wat rustig in deze regio, maar hopelijk trekt het snel weer aan!
Gebruikersavatar
Door Daphne-Tyson
#3164740
Hi Dutchlincoln,
Ik woon in Boskoop, dus vlak bij :)

Ik haal mijn versevlees over het algemeen in Rotterdam bij Slagerij West. Dit is een islamitische slager met goede kwaliteit vlees.
Zelf vind ik alleen dat zij niet voldoende diersoorten hebben, aangezien mijn hondje allergisch is voor kip. Dus daarom bestel ik ook altijd andere diersoorten bij  Geus Diervoeding in Ypenburgh. Dit is erg netjes vlees, alleen wel ook bevroren. Groot voordeel is dat ze het altijd aan huis leveren en je aan de deur kunt pinnen. Ook heb ik in Woubrugge wel eens wat afgehaald bij Ria, via de verzamelplaats hier op het forum (paardenvlees en geitje), dit is ook van goede kwaliteit!

Via internet kwam ik bij Verschoor Halal vleesslager in Leiderdorp uit. Zij hebben ook vlees producten. Moet hier alleen nog een keertje heen om te kijken wat ze precies hebben en tegen welke prijzen. Dit is namelijk een slachthuis dus verser kan niet :)
Daarnaast zou je kunnen kijken bij de visboer en poelier op de markt. Wellicht dat je hier wat goedkoop, goed vlees op de kop kunt tikken.

Gr. Daphne
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3165019
Besteld er iemand in, de omgeving van, Den Haag vlees of snacks bij Floris voor 7 november? En zou mijn bestelling daar evt afgeleverd mogen worden? Ik moet die dag nl tot 15:30 werken....
Door TomsBorders
#3165353
ik pas mogelijk even tenzij iemand nog iets wil delen, beetje vriezerstress hier en die datum is nog wat vroeg eer ie leeg is. ben nog in overleg overigens met iemand
Door TomsBorders
#3165557
en nog meer spam, Inge en Bono, ik wil graag bestellen voor Den Haag (iig 5 kg parelhoen)
Zijn er misschien nog geinteresseerden in het delen van de kip snijsels? 11 kg is teveel voor ons maar zou wel wat willen eigenlijk.

als er meer op mijn adres willen bestellen dan is dat prima :)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door