Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door lalaya81
#2907177
Gaat er iemand zeer binnenkort bestellen of heeft iets over? (binnen 2 weken) Ik geloof dat ik er net naast zit.
Wil graag 2kg konijnenoren en eventueel nog andere leuke interessante dingen die ik eventueel kan drogen zoals kippennekjes en dergelijke.
Hoor het graag!
Laatst gewijzigd door lalaya81 op zo 13 apr 2014, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door DebbieV
#2907517
lalaya81 schreef: Gaat er iemand zeer binnenkort bestellen of heeft iets over? (binnen 2 weken) Ik geloof dat ik er net naast zit.
Wil graag 2kg konijnenoren en eventueel nog andere leuke interessante dingen die ik eventueel kan drogen zoals kippennekjes en dergelijke.
Hoor het graag!
Ik zal morgen even in de vriezer hier kijken. Volgens mij liggen daar nog konijnenoren maar geen idee hoeveel.
Gebruikersavatar
Door Zaniematsu
#2907890
dre schreef: Is er iemand uit de regio rotterdam die bij ramses besteld 24 mei en waar een doos konijn oren mag logeren?

Of iemand anders die konijn oren heeft liggen ter overname?

Ik ben op zoek ernaar, maar helaas ben ik het weekend van 24 mei weg :-\
Waar kan ik het topic vinden van konijn op 24 mei? Afhankelijk van de levertijden kan het bij mij logeren.
Ook zou ik graag mee willen bestellen.
Door bellabeest
#2908337
is er toevallig iemand die ook besteld heeft in het lijntje van 22 juni konijn en kip, die het voor mij wilt meenemen dat ik het daar 's avonds op kom halen? heb die dag wedstrijd maar wil wel graag meebestellen. liefst regio rotterdam.
Door cocheta
#2908892
Hoi is er iemand die niet ver van mij woond rotterdam vreewijk ga bestellen bij

Mini's 3-tal    Konijn/Kip 21/22 juni Prijzen verlaagd!
Zauw graag een doos Oren willen en ook goed dat iemand wil dellen met me
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2909331
Oh sorry, ik kijk hier nooit ....
Wij hebben al besteld voor de nijntjes en kunnen eventueel ook spullen meenemen voor de omgeving (Berkel en Rodenrijs) tegen vvksn  :)
Door Teckel_Frannie
#2910498
Zijn hier nog mensen uit de omgeving Rotterdam/Hellevoetsluis die bij Tamara (orinake) besteld hebben voor vrijdag de 25e? Ik ga naar boz  om de bestelling op te halen. Misschien kan ik voor iemand anders ook meenemen?
Door Vivianneb
#2911425
Teckel_Frannie schreef: Zijn hier nog mensen uit de omgeving Rotterdam/Hellevoetsluis die bij Tamara (orinake) besteld hebben voor vrijdag de 25e? Ik ga naar boz om de bestelling op te halen. Misschien kan ik voor iemand anders ook meenemen?
Oh dat zou ik onwijs fijn vinden! Dan hebben de woefies toch nog wild konijn! (in totaal heb ik 15 kg, 2x konijn 1xfazant)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door