Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Breeze
#2876721
MerelsMommy schreef: Even iets heel anders: van de week was er in het forum iemand die aangaf dat ie binnenkort weer allerlei soorten vlees kon regelen van tussen de 1,50 en 2,50 per kilo. Hij of zij kreeg veel commentaar, dat je pas wat mocht plaatsen als je kon aangeven wat je had, niet om te inventariseren.

Ik heb daar toen toch op gereageerd, want ik ben dringend op zoek naar hert, ree, paard en/of lama. Kilo of 40 bij elkaar.

Maar nou is dat topic weg en ik wil eigenlijk heel graag weten of ik nog kan bestellen bij hem of haar.

Ik weet helaas niet meer wie het geplaatst had. Weet één van jullie dat?
Dat topic was van mij. Maar om dwingende reden heb ik het vrrwijdrrd.

Tanneke
Door Nynke
#2881641
Mara M schreef: Wordt er binnenkort misschien nog een bestelling bij VSE gedaan door iemand? Ik zou heel graag eendenkarkas hebben.
En ik wil wel weer een keer een doosje eendennekken :P Had er een paar van Barbara meegekregen en de wolfjes eten het toch wel lekker, hoewel ik ze wel even met de vleeshamer bewerk :-\
Door bellabeest
#2881751
ik ben op zoek naar van die vleugeltipjes, had die in januari via een lijntje gekregen, wie weet waar die te krijg zijn in onze buurt??
of wanneer er weer zo'n soort lijntje geregeld kan worden
Gebruikersavatar
Door Gio89
#2882005
Hoi iedereen,

Ben redelijk nieuw hier op het forum en nu een week geleden overgestapt op KVV.
Ondertussen druk aan het oriënteren naar merken en bestellingen en lekkere hapjes voor erbij, om deze reden ben ik ook in dit topic terecht gekomen. Ik heb de eerste 3 pagina's gelezen maar snap nog niet geheel hoe het in zijn werk gaat het samen bestellen. Misschien kan iemand mij dit uitleggen :-[

Ik woon in Zoetermeer trouwens

Alvast bedankt!!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door