Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Jasmin
#2480869
OPROEPJE:

Orinake neemt 7 december exoten mee naar Rotterdam. Alleen, het zijn grote hoeveelheden. Wie o wie wil met mij (en anderen) delen!

Het gaat:
kangoeroe 4,50 p. kg. verpakt per 25 kg.
hert 2,85 p. kg. verpakt per 20 kg.
kameel 4,80 p. kg. verpakt per 27,5 kg.

Het is wel wat duurder dan gewoon vlees, maar het is prachtig mager spul. Zelf heb ik genoeg aan 2 1/2 tot 5 kilo.
Door Breeze
#2480948
Hoi ik ben hartstikke nieuw hier. Breeze eet nu bijna 2 jaar barf en ook ik heb ontdekt dat gezamelijk een behoorlijk duit scheelt.
Ik woon dan wel in Hoofddorp, Noord Holland, maar dat ligt zo dicht tegen Zuid Holland, dat ik ook hier graag op de lijst wil

Tanneke en een knuffel van Breeze
Door judith1967
#2480955
Jasmin schreef: OPROEPJE:

Orinake neemt 7 december exoten mee naar Rotterdam. Alleen, het zijn grote hoeveelheden. Wie o wie wil met mij (en anderen) delen!

Het gaat:
kangoeroe 4,50 p. kg. verpakt per 25 kg.
hert 2,85 p. kg. verpakt per 20 kg.
kameel 4,80 p. kg. verpakt per 27,5 kg.

Het is wel wat duurder dan gewoon vlees, maar het is prachtig mager spul. Zelf heb ik genoeg aan 2 1/2 tot 5 kilo.
Ik heb wel interesse in 10 kg hert
En mss ook wel in wat kangoeroe en kameel(maar das maar heel weinig 2kilo per diersoort om te proberen)
Maar weet niet precies waar je woont?
En hoe doen we dat dan met delen,want het is natuurlijk stijf bevroren?
Door Swiff
#2480958
Jasmin schreef: OPROEPJE:

Orinake neemt 7 december exoten mee naar Rotterdam. Alleen, het zijn grote hoeveelheden. Wie o wie wil met mij (en anderen) delen!

Het gaat:
kangoeroe 4,50 p. kg. verpakt per 25 kg.
hert 2,85 p. kg. verpakt per 20 kg.
kameel 4,80 p. kg. verpakt per 27,5 kg.

Het is wel wat duurder dan gewoon vlees, maar het is prachtig mager spul. Zelf heb ik genoeg aan 2 1/2 tot 5 kilo.
Hert lusten ze ze niet heb kangoeroe geprobeert en dat wel! Zou ook wel 5 kilo willen...
Door Jasmin
#2481279
Breeze schreef: Hoi ik ben hartstikke nieuw hier. Breeze eet nu bijna 2 jaar barf en ook ik heb ontdekt dat gezamelijk een behoorlijk duit scheelt.
Ik woon dan wel in Hoofddorp, Noord Holland, maar dat ligt zo dicht tegen Zuid Holland, dat ik ook hier graag op de lijst wil

Tanneke en een knuffel van Breeze
Naar welke vleessoorten gaat je interesse uit?
Door Jasmin
#2481282
judith1967 schreef: Ik heb wel interesse in 10 kg hert
En mss ook wel in wat kangoeroe en kameel(maar das maar heel weinig 2kilo per diersoort om te proberen)
Maar weet niet precies waar je woont?
En hoe doen we dat dan met delen,want het is natuurlijk stijf bevroren?
De bestelling wordt meegenomen naar Delft. Is dat een beetje te doen voor jou?
Door judith1967
#2481571
Ohja,hoor!
Dat is wel te doen :)

Maar het ophalen zal ik wss  zaterdag of mss wel zondag kunnen,weet niet of dat een probleem is voor je?
Vrijdags werk ik meestal ,de zaterdag weet ik nu nog niet,heb mijn rooster nog niet.
Laatst gewijzigd door judith1967 op vr 12 okt 2012, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Joyce1985
#2481583
Jasmin schreef: OPROEPJE:

Orinake neemt 7 december exoten mee naar Rotterdam. Alleen, het zijn grote hoeveelheden. Wie o wie wil met mij (en anderen) delen!

Het gaat:
kangoeroe 4,50 p. kg. verpakt per 25 kg.
hert 2,85 p. kg. verpakt per 20 kg.
kameel 4,80 p. kg. verpakt per 27,5 kg.

Het is wel wat duurder dan gewoon vlees, maar het is prachtig mager spul. Zelf heb ik genoeg aan 2 1/2 tot 5 kilo.
Ik wil ook wel met je delen! :)
Van alle 3 wil ik wel een kilo of 5. Als er dan nog genoeg is tenminste voor iedereen.
Anders gewoon het aantal kilo's die nog over zijn.
Door Jasmin
#2482584
judith1967 schreef: Ohja,hoor!
Dat is wel te doen :)

Maar het ophalen zal ik wss zaterdag of mss wel zondag kunnen,weet niet of dat een probleem is voor je?
Vrijdags werk ik meestal ,de zaterdag weet ik nu nog niet,heb mijn rooster nog niet.
Kan nu nog niet zeggen of ik vriezerruimte heb tegen die tijd, maar kan het wel in de koelkast opslaan voor je.
Door Jasmin
#2482590
Oké even samenvatten:

Hert 20 kg. Verdeeld over: mij 5 kg., Judith 10 kg., Cupcake 5 kilo. IS OP Helaas moet ik Joyce dan teleurstellen, tenzij je genoegen wilt nemen met 2 kilo, dan deel ik mijn 5 kilo met je.

Kangoeroe 25 kg. Verdeeld over: mij 5 kg., Judith 2 kg., Joyce 5 kg., Swiff 5 kg. NOG OVER 3 KILO

Kameel 27,5 kg. Verdeeld over: mij 5 kg., Joyce 5 kg. NOG OVER 17,5 KILO

Ik zou bijna willen zeggen: wie maakt ons los! ::)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door