Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Larkin
#2634741
JoyceW schreef: Even opzoeken hoe ver Schildwolde (?) van Roden is!
Ong 30 km...en 30 min rijden...Mijn vader woont in Leek en dat doen we in ong 35 min
Door JoyceW
#2634834
Larkin schreef: Ong 30 km...en 30 min rijden...Mijn vader woont in Leek en dat doen we in ong 35 min
Hmm, das best nog een eind voor 10kg. Doordeweeks lukt het sowieso niet omdat de honden anders te lang alleen zijn. Ik ga nog ff denken, hou het maar niet vast voor mij!
Door Larkin
#2634971
JoyceW schreef: Hmm, das best nog een eind voor 10kg. Doordeweeks lukt het sowieso niet omdat de honden anders te lang alleen zijn. Ik ga nog ff denken, hou het maar niet vast voor mij!
Ik ben as zaterdagmiddag weer in Groningen voor een bezoek aan mijn oma...kunnen dan afspreken op de parkeerplaats bij VOS
Door Larkin
#2635333
Vanaf Hoogkerk de eerst afslag nemen richting het Martini ziekenhuis en dan is het direct de parkeerplaats aan de rechterkant als je nog op de afrit rijd.
Zitten ook voetbalvelden aan de rechterkant
Door Kaar
#2635386
Voor 13 april verzorgen wij een lijntje vanuit Exloo langs de N33 naar Winschoten toe voor geitjes en dergelijke.
Met stopplaatsen Gieten, Veendam en Winschoten
Wanneer men mee wil doen graag wel even doorgeven aan uiteraard eerst Sphynxlover, Wendi en daarna mij zodat er weten welke bestellingen we mee nemen.
Laatst gewijzigd door Kaar op zo 24 mar 2013, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sijtje
#2635393
Wendi, ik wil graag gebruik maken van jouw lijntje. Als je in Exloo woont wil ik het zaterdag uit mijn werk wel bij je ophalen hoor. Ik wil dan ook wel vlees voor anderen in de buurt meenemen.
Ik heb voor mijzelf 10 geitjes besteld. Als deze nog in jouw auto passen, heel graag.

Ehhhh lees net dat Kaar ook via de N33 rijdt. Veendam is voor mij helemaal dichtbij. Het geval wil alleen dat ik na 16:30 uur in de gelegenheid ben het vlees op te halen.
Hebben jullie enig idee hoe laat jullie rijden?
Laatst gewijzigd door Sijtje op zo 24 mar 2013, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Enelya
#2638052
Cizsel schreef: Heb even op Darf.info gekeken, maar die is hetzelfde als GelukkigDier (100 euro).


Er staan 2 verschillende berichten op de site, 50 en 100 euro. Ik heb even gebeld en het is 50 euro O0
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2638094
Enelya schreef:

Er staan 2 verschillende berichten op de site, 50 en 100 euro. Ik heb even gebeld en het is 50 euro O0
Mocht er nog een bestelling worden gedaan dan hoor ik het graag ;)
Door Lida. S
#2654310
As donderdag 25 april ga ik geit/lam ophalen. Bestellingen opgeven uiterlijk zondagmiddag.
Ik kan het niet bewaren (alleen in een koelcel ca 2 graden) dus donderdagavond/vrijdag ophalen ajb. Alles gaat per ca 5 kg.

lamvlees        € 3,95                   
lam staart        € 2,00                   
lam luchtpijpen      € 1,75                   
lam pens        € 1,25                   
lam long        € 1,75                   
lam hart        € 3,95                   
lam lever        € 3,50                   
lamsnier        € 4,00                   
lams oortjes      € 3,00                   
lamsribben      € 1,25                   
                             
lam kop        2,50 per stuk                 
                             
schapenvlees      € 3,95                   
schapen lever      € 3,50                   
schapen hart      € 3,50                   
schapen pens      € 1,25                   
                             
geiten vlees      € 3,75                   
geite kop (klein, zacht)  1,25  per stuk                 
                             
rundvlees        € 3,95                   
rundernieren      € 2,00                   
runderlever      € 2,00                   
runderhart        € 2,00                   
                             
#2666341
Hallo mensen,

Is er iemand die belangstelling heeft bij het plaatsen van een bestelling bij Lotgering om zo samen de bezorgkosten te kunnen delen?
Ik heb nog niet eerder Lotgering besteld. Bij het vergaren van info kwam ik erachter dat men bij de leverancier 10euro's goedkoper kan bestellen, maarja de bezorgkosten zijn best hoog.

Mvg
Fem. Groningen stad
Gebruikersavatar
Door Sijtje
#2668344
Hoi Fem.,
Als ik een kratje Lotgering nodig heb, dan haal ik het uit Wildervank. Dat is voor mij natuurlijk dichterbij maar dat scheelt geen 10,-- met Lotgering zelf.
Het loont dus wel om bij de verschillende verkooppunten te kijken.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door