Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

#2109046
Ik woon in Hoorn en ik barf met 1 hond en de andere krijgt Darf KVV, mixen van kiezebrink.
Ik bestel mee op het forum, ga naar vleesch dus bois, of bestel bij versvoer.
Wil ook weer een keer bij Kukeleku op de markt in Amsterdam wat bestellen en inderdaad bij vse, als we dat met een groepje doen zijn de vervoerskosten ook te overzien.

@.nienk.. als er bestelt word bij vse mag je wel 5 kilo of minder van de eenderuggen van mij hoor, las dat je ouders in Hoorn wonen dus dat is dan makkelijk ophalen ;)
#2109100
saskia37 schreef: @.nienk.. als er bestelt word bij vse mag je wel 5 kilo of minder van de eenderuggen van mij hoor, las dat je ouders in Hoorn wonen dus dat is dan makkelijk ophalen ;)
oh dat zou mooi zijn! jammer dat het allemaal per 15 kilo gaat, maar het is wel lekker goedkoop en veel mensen zijn zo enthousiast over de kwaliteit. Eend is samen met konijn de hoofdmoot van Reus zijn menu en hij vindt het ook nog eens enorm lekker.
#2109158
Amsterdam, 2 katten, barf.
Ik bestel zo'n 4x per jaar bij Kiezebrink (volgende keer zal ergens in oktober worden). Verder bestel ik met anderen wat spulletjes mee van Lupa en Herby (is weer even geleden).
VSE is toch ook niet-bevroren te krijgen? Hier lusten ze ook wel wat eend (nekken, orgaan, soms karkasje), maar ik hoef dan niet meer dan 1 kilo orgaan en 1-2 kilo vleesbot. En alleen als het in A'dam is, ik kan niet ver ov'en.
#2109164
Grappig, toen ik een  "vlees speurtocht omgeving Hoorn" topic startte, hoopte ik op dit effect maar dat bleef uit.
Ik had het natuurlijk zo moeten formuleren ;)

Mooi, hier een jonge (11 maanden) energieke nieuwe barfer vlakbij Hoorn.
Ik haal bij Vlees Du Bois, af en toe wat vleesbot bij een Islamitische slager in Hoorn en heb pas mee besteld bij SW  via Sinaxy.

Vleesbot en orgaan is vrij makkelijk aan te komen maar ben voortdurend op zoek naar mooi spiervlees.

Ik wil graag mee bestellen met een groepje en kan vervoeren.
Door sella
#2109175
koekje schreef: Amsterdam, 2 katten, barf.
Ik bestel zo'n 4x per jaar bij Kiezebrink (volgende keer zal ergens in oktober worden). Verder bestel ik met anderen wat spulletjes mee van Lupa en Herby (is weer even geleden).
VSE is toch ook niet-bevroren te krijgen? Hier lusten ze ook wel wat eend (nekken, orgaan, soms karkasje), maar ik hoef dan niet meer dan 1 kilo orgaan en 1-2 kilo vleesbot. En alleen als het in A'dam is, ik kan niet ver ov'en.
Vse heeft alleen onbevroren ma -do, vrijdag is meestal alles bevroren, behalve voor feestdagen dan wil het op vrijdag soms wel lukken, niet bevroeren
#2109178
wat halen jullie eigenlijk allemaal bij vlees du bois? en die islamtische slager, dat is hassan? kan even niet op de naam komen. zit daar aan het water bij de woonboten. ik haalde daar ook wel eens vlees botjes, vroeger ik om iets voor de hond, kwam zijn zoon met een hele runderknie aan zeulen....
#2109204
wat halen jullie eigenlijk allemaal bij vlees du bois? en die islamtische slager, dat is hassan?
Bij Du Bois haal ik voornamelijk kippennekken (diepgevroren in doos van 3 kilo voor 1,50),
De karkassen zijn ook diepgevroren per doos van 3 kilo en kost 1,80 (maar zijn wel erg kaal geschraapt)
Verder koop ik daar kippenmaagjes, hartjes en levertjes, deze zijn vers en kosten 1,35 per kilo.
De Islamiet die ik bedoel zit in een winkeltje aan de Breed op een hoek, de naam weet ik niet, ik
ben niet zo bekend in Hoorn maar je krijgt daar lamsribben en botjes gratis.
Laatst gewijzigd door Ramses1 op do 22 sep 2011, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
#2109246
sella schreef: Barf Krommenie

En je weet dat ik af en toen naar de vse ga
:circle:
Dat had ik nog niet gezien / niet tot me door gedrongen. Maar 'k zou gráág met je mee bestellen bij VSE, als dat kan. Heb je toevallig (al) een indruk van wanneer dat weer in de planning zit? En begrijp ik dan dat jij op dagen gaat dat het niet-bevroren geleverd kan worden?
#2109430
Metaldog schreef: Sella, als je naar de VSE gaat kan ik dan ook mee bestellen?? En Parelridder, zou jij het dan mee kunnen nemen naar HHW??
Grtz Lisette
Tuurlijk kan ik ook voor jou eend mee nemen naar HHW als ik zelf haal, geen punt.
Tegen die tijd maar even kijken wie, waar vandaan, wat ;)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door