Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

#2113471
Hier nog een barfer uit NH, Den Helder  :)
Ik heb een amstaff pup van 5 maanden.

Als er bij VSE besteld wordt, wil ik ook graag meedoen.
Tot nog toe heb ik alleen bij Lupa vlees gehaald. Nu heb ik een bestelling gedaan bij slagerij West, 30 september  ;)
Echt super dit forum!
#2115436
:D 8) :o beetje laat, wij zitten in Petten en ons Barfgebeuren van slagerij West is helemaal opperdepop. Zijn er meer mensen in kop van NH met een lege vriezer? Ik heb een tafelmodelletje dus kan geen initiatief nemen op de verzamelplaats....... :'(
#2116827
als er iemand bij kizmoo gaat halen, en dichtbij. door hillegom komt,
en het bij af zou willen leveren, zouden mijn woefs ook heel blij zijn.
heb helaas zelf geen auto, en loop dus heel veel mis.
uiteraard vergoeding vervoerskosten.  pleassssssssssssss, iemand?
#2117062
coby.p schreef: als er iemand bij kizmoo gaat halen, en dichtbij. door hillegom komt,
en het bij af zou willen leveren, zouden mijn woefs ook heel blij zijn.
heb helaas zelf geen auto, en loop dus heel veel mis.
uiteraard vergoeding vervoerskosten. pleassssssssssssss, iemand?
Kan je voor mij even duidelijker zijn? Ik heb geen zin om alles door te lezen. Waar vandaan moet het gebracht worden en waar naartoe? Ik kom vanuit Groningen via Leeuwarden en dan richting Hillegom, maar waar zit Kizmoo? Lida
#2117265
lida
fijn, dat je reageert.
ik bedoelde het in zijn algemeenheid.
er zijn zoveel mooie aanbiedingen.
via kizmoo kan ik misschien al met lama mee doen, als er meer zich melden.
maar als jij met andere dingen door hillegom komt, hou ik me graag aanbevolen.
kan helaas niet overal aan mee doen, moeteeengroterevrieskist..........
haha, en een vollere portemonnee.
ik stuur je een pbtje
#2117462
Mede NH ers

Jolanda heeft een mooie aanbieding eind oktober van Lamavlees en fazantbeenderen
Ik wil dit wel maar er moet wel voldoende animo voor zijn dus tenminste 350 kg vanwege het rijden Haarlem-Sittard
Ik heb nu via het topic van Jolanda zie hier http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 913.0.html 200 kg staan dus nog 150 kg tenminste tekort
Het zou weer zonde zijn dat wij als NH ers net weer naast de pot pissen omdat er niet voldoende word besteld
Elke dag hetzelfde vlees eten gaat je toch ook vervelen dus bestel  ;)

Groet George/Kizmoo
Door Parelridder
#2117475
Heb je enig idee hoe ver we (de noord hollanders) nu ongeveer zitten qua kilo's?
Laatst gewijzigd door Parelridder op za 24 sep 2011, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
#2117733
'k Heb net het laatste zakje gevoerd..
Lama wordt hier graag gegeten, maar ik heb geen moeilijke eters. Mijn jongste vond het aanvankelijk een rare smaak, die keek heel bedenkelijk bij de eerste happen van een maaltijd, maar de oudste (de fijnproever) was er gelijk verzot op. En na even wennen vonden ze het beiden kei lekker.
Lama komt in blokjes - als voor een stoofschotel - en is mooi mager vlees, dus drogen moet ook prima gaan lijkt me.
#2117805
Inderdaad hebben we nu net 210 kg dus er moet nog meer bij
Geef het door aan andere die barfen of beandere bekende zodat ook wij kunnen genieten van zeer tevreden dieren die lama en  fazant eten
Lees weer verder van jullie

Groet George
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door