Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Becky
#3083770
Becky schreef: Hoi allemaal,

Komt er heeeel toevallig iemand in de buurt/langs Nieuw-vennep (of die goed te bereiken is met OV) op 25 april?

En die 3 of 4 geitjes kan meenemen voor mij (toppic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 551.0.html )?
Mijn ouders zijn dan op vakantie en ik heb geen rijbewijs, dus kan ik ze niet halen... :'(

P.S. Nieuw-vennep ligt net bij de grens met Zuid-Holland.
Vervoer is geregeld, bedankt Bordie :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3087398
Dit topic is niet bedoeld om te bestellen, maar puur om te zien of er interesse is voor hele, gemalen wilde gans, dus met alle vlees en orgaan, maar zonder veren, zonder darmen en de  maag is schoongespoeld. Afname minimaal per 5 kg, à 3,00 per kg.

Ook is gemalen karkas mogelijk, compleet met nek en kop en orgaan maar zonder poten à 1,75 kg. Minimale afname ook 5 kg.

Bij voldoende interesse kan dat dan in de nabije toekomst worden afgehaald in Wormer en komt er een apart topic voor van de betreffende jager zelf. Hij is helemaal niet bekend met de barf- en kvv-wereld, dus ik maak voor hem alleen deze opening. Misschien een begin voor een nieuwe leverancier. Ik hoop dat er interesse is  :)
Laatst gewijzigd door pike op wo 18 mar 2015, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
#3087675
pike schreef: Dit topic is niet bedoeld om te bestellen, maar puur om te zien of er interesse is voor hele, gemalen wilde gans, dus met alle vlees en orgaan, maar zonder veren, zonder darmen en de maag is schoongespoeld. Afname minimaal per 5 kg, à 3,00 per kg.

Ook is gemalen karkas mogelijk, compleet met nek en kop en orgaan maar zonder poten à 1,75 kg. Minimale afname ook 5 kg.

Bij voldoende interesse kan dat dan in de nabije toekomst worden afgehaald in Wormer en komt er een apart topic voor van de betreffende jager zelf. Hij is helemaal niet bekend met de barf- en kvv-wereld, dus ik maak voor hem alleen deze opening. Misschien een begin voor een nieuwe leverancier. Ik hoop dat er interesse is :)
Ja hier is interesse voor hele gans. En alles mag er op en eraan zitten.
Mijn beiden rattenvangers vinden het heerlijk om een hele gans met alles erop en eraan te verorberen en ik vind het mooi om te zien.
alleen doen ze met een gans wel vier dagen.
dus ik zal niet in grote hoeveelheden afnemen.
gr corina
#3087724
pike schreef: Dit topic is niet bedoeld om te bestellen, maar puur om te zien of er interesse is voor hele, gemalen wilde gans, dus met alle vlees en orgaan, maar zonder veren, zonder darmen en de maag is schoongespoeld. Afname minimaal per 5 kg, à 3,00 per kg.

Ook is gemalen karkas mogelijk, compleet met nek en kop en orgaan maar zonder poten à 1,75 kg. Minimale afname ook 5 kg.

Bij voldoende interesse kan dat dan in de nabije toekomst worden afgehaald in Wormer en komt er een apart topic voor van de betreffende jager zelf. Hij is helemaal niet bekend met de barf- en kvv-wereld, dus ik maak voor hem alleen deze opening. Misschien een begin voor een nieuwe leverancier. Ik hoop dat er interesse is :)
Gemalen zonder darmen en zonder maaginhoud heb ik wel interesse..
Door Ramses1
#3100519
sella schreef: Iemand nog spiervlees over? Als het niet al te duur is heb ik wel interesse om over te nemen.
Ik ga dinsdag weer paardenspiervlees halen. Wat voor je meenemen?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door