Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Elena
#2972884
Hallo!

Ik kom uit Schagen en barf sinds vorige week zaterdag :-p Toen kregen we namelijk twee kittens in huis! Veel ervaring heb ik dus nog niet, maar heb me intussen aardig ingelezen...

We hebben geen auto, dus komen niet overal even makkelijk. Via Caroba kan ik makkelijk aan vleesbot en orgaanvlees komen (bestelling wordt vanaf 25 euro gratis bezorgd), maar ongemalen spiervlees hebben ze daar niet echt, dus daar ben ik naarstig naar op zoek! In de supermarkt kom ik niet verder dan kip en rund; ander vlees hebben ze niet of het is veel te duur.

Nu zag ik bij Lupa wel redelijke prijzen, maar ja, pas vanaf 125 euro geen bezorgkosten, en zoveel kan ik met twee kittens en een bescheiden tafelmodel vrieskast niet gebruiken.
Zijn er hier mensen uit Noord Holland die kunnen helpen spiervlees te bemachtigen?

Ik denk aan konijn, eend, paard, lam, kalkoen, geit...

Lijkt me leuk om medebarfers in de buurt te vinden!
Gebruikersavatar
Door Elena
#2972932
Fijn Parelridder!

Heerhugowaard is goed te doen :)
Wat heb je allemaal voor wat voor prijs?
Ik kom graag bij je langs. Ben je makkelijk bereikbaar met het ov of moet ik iemand met een auto charteren?
Door Roosj
#2974170
Elena schreef: Hallo!

Ik kom uit Schagen en barf sinds vorige week zaterdag :-p Toen kregen we namelijk twee kittens in huis! Veel ervaring heb ik dus nog niet, maar heb me intussen aardig ingelezen...

We hebben geen auto, dus komen niet overal even makkelijk. Via Caroba kan ik makkelijk aan vleesbot en orgaanvlees komen (bestelling wordt vanaf 25 euro gratis bezorgd), maar ongemalen spiervlees hebben ze daar niet echt, dus daar ben ik naarstig naar op zoek! In de supermarkt kom ik niet verder dan kip en rund; ander vlees hebben ze niet of het is veel te duur.

Nu zag ik bij Lupa wel redelijke prijzen, maar ja, pas vanaf 125 euro geen bezorgkosten, en zoveel kan ik met twee kittens en een bescheiden tafelmodel vrieskast niet gebruiken.
Zijn er hier mensen uit Noord Holland die kunnen helpen spiervlees te bemachtigen?

Ik denk aan konijn, eend, paard, lam, kalkoen, geit...

Lijkt me leuk om medebarfers in de buurt te vinden!
Ik kom wekelijks in Schagen. Wanneer je mij in een lijntje ziet staan en je wilt wat mee bestellen, moet je het ff zeggen. Dan kan ik kijken of ik er ruimte voor heb om mee te nemen naar Schagen NS.
Door boris2009
#2979292
Ramses1 schreef: Wat heb je nodig? Misschien kan ik helpen? :biggrin2:
hey ramses ;), wat heb je voor me en heb jij binnenkort nog een rit ?

Ik kan niet wachten op het wild seizoen :)
Laatst gewijzigd door boris2009 op do 21 aug 2014, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Roosj
#2979480
Ginger schreef: Weet iemand waar ik lams/geiten pens vandaan kan halen voor een mooie prijs? En evt boekmaag.
ik woon in heemskerk
Caroba, degomeat.
Gebruikersavatar
Door stephaniexs
#2979642
Hoi!
Heeft er iemand haas of konijnkarkassen ter overname?
Zaten minder in een kilo dan ik gewend ben en nu kom ik te kort. Graag in de buurt van Obdam, ik heb namelijk geen auto.
Groetjes Stephanie
Gebruikersavatar
Door pike
#2979716
stephaniexs schreef: Hoi!
Heeft er iemand haas of konijnkarkassen ter overname?
Zaten minder in een kilo dan ik gewend ben en nu kom ik te kort. Graag in de buurt van Obdam, ik heb namelijk geen :-\auto.
Groetjes Stephanie
Dat snap ik niet. Een kilo is toch een kilo, als er minder karkassen inde kilo zitten wegen ze wat meer, maar dan heb je nog steeds een kilo. Hoe kan je dan tekort komen :-\

Maar helaas ik heb niks ter overname.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door