Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door José S
#2829465
skotta schreef: Heb je al iemand voor het vlees? Ik heb anders wel interesse. Vriezer kan ik helaas niet kwijt.
Ben het net allemaal kwijt haha! Vriezer wordt morgen opgehaald.
Door El_Kato
#2854666
tess06 schreef: eind van de maand bij degomeat
Ik niet perse maar wanneer ik een beetje kan meebestellen dan wil ik wel wat dingetjes voor kat Sam. Heb je al besteld? En zo nee, waar word de bestelling afgeleverd? Woon zelf in Alkmaar en wil best een stukje tuffen maar moet niet te ver zijn :)
Door sella
#2854668
Er wordt bij mij in krommenie donderdag geleverd door degomeat, je kan vragen of je er nog wat bij kan doen? als je interesse hebt, stuur dan maar even een pb en dan probeer ik het nog erbij te krijgen.
Door El_Kato
#2854708
Hey Bordie,

Net even bij Degomeat op de website gekeken maar dat zou dan om 2 kg bosduif gaan veel andere kleine dingen zag ik zo snel niet voor Sam of ik vind het veel te duur en muizen vangt hij tegenwoordig zelf  ;D

Heb ook net een bestelling in het "wild en kip" topic geplaatst als de duif meebesteld kan worden bij Dego kan ik ze dan samen met de rest ophalen?

Gr. Karen
Door sella
#2854814
Ehm ik ben bordie niet he ;)
Ik wil wel kijken of het meekan, dan gaat het met bordie mee naar wormerveer, en kan je dat met haar regelen, wel wil ik graag de centjes voor do op mijn rekening hebben.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door