Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door perro-4
#2779784
sella schreef: Ik wordt afhaalpunt en er zijn mensen die hogerop in nh wonen het ophalen en dan doorverspreiden.
Ik heb in iedergeval belangstelling om mee te bestellen en op te halen in krommenie.
dus mensen richting aalsmeer..... ik kan ook weer mee nemen deze kant op.

afhankelijk dan van de dag en tijdstip.
gr corina
Door sella
#2779798
De levering is altijd do of vrij, maar in de winter is het niet zo een punt om het s'avonds op te halen toch? In de zomer is het afhankelijk of ik ruimte in de vriezer heb om even op te slaan.
Door perro-4
#2780513
sella schreef: De levering is altijd do of vrij, maar in de winter is het niet zo een punt om het s'avonds op te halen toch? In de zomer is het afhankelijk of ik ruimte in de vriezer heb om even op te slaan.
idd. het is ook even verkennen hoe het allemaal gaat lopen.
Door tess06
#2788253
sella schreef: Ik wordt afhaalpunt en er zijn mensen die hogerop in nh wonen het ophalen en dan doorverspreiden.
heb je al een datum in gedachte wanneer het ongeveer zou gaan gebeuren?
Door Babsiej
#2800929
Ik woon in Obdam, en geef vooral KVV van lotgering.

Maar ook klein knaagwerk als kippennekjes en kipkarkasjes doe ik ze een plezier mee, dus ik lees even mee  :)
Door Malamoods
#2815219
Zijn er hier mensen in de buurt van Egmond/Allkmaar of Hoofddorp waarvan ik wellicht wat hertenribben kan overnemen? Wel graag goede kwaliteit.  ;) Iemand?
Overigens op zondags ben ik in de buurt van Hoofddorp, dus dan kan ik ook in die regio iets ophalen.  ;)
Iets in de aanbieding? Stuur effe pbtje.
Laatst gewijzigd door Malamoods op vr 22 nov 2013, 07:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Roosj
#2815415
Malamoods schreef: Zijn er hier mensen in de buurt van Egmond/Allkmaar of Hoofddorp waarvan ik wellicht wat hertenribben kan overnemen? Wel graag goede kwaliteit. ;) Iemand?
Overigens op zondags ben ik in de buurt van Hoofddorp, dus dan kan ik ook in die regio iets ophalen. ;)
Iets in de aanbieding? Stuur effe pbtje.
Bordie heeft een topic met hertenribben open staan. Dacht 22,50 per 10 kilo.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door