Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door tess06
#2558554
lberghoef schreef: Hallo,

Ik ben Linda en net begonnen met Barfen. Ik woon in Nieuw Vennep en zou dolgraag mee bestellen! Ik heb twee honden, Duffy en Trix. Trix is ergens allergisch voor en ik ben sinds kort begonnen met een eliminatie dieet. Hiervoor gaf ik KVV en heb het vermoeden dat kip de boosdoener is. Ze eten nu hert, duffy eet hetzelfde omdat anders Trix haar hert niet opeet....en tegen die tijd kan ik er een nieuw diersoort aan toe gaan voegen.

Ik weet niet hoe jullie dat normaal regelen, samen bestellen?
hoi linda,
welkom op barfplaats.
gezellig dat je meedoet.
ik heb er een topic voor geopend(zie degomeat 17 januari aalsmeer)
gr erma
Gebruikersavatar
Door Caro2012
#2558931
lberghoef schreef: Hallo,

Ik ben Linda en net begonnen met Barfen. Ik woon in Nieuw Vennep en zou dolgraag mee bestellen! Ik heb twee honden, Duffy en Trix. Trix is ergens allergisch voor en ik ben sinds kort begonnen met een eliminatie dieet. Hiervoor gaf ik KVV en heb het vermoeden dat kip de boosdoener is. Ze eten nu hert, duffy eet hetzelfde omdat anders Trix haar hert niet opeet....en tegen die tijd kan ik er een nieuw diersoort aan toe gaan voegen.

Ik weet niet hoe jullie dat normaal regelen, samen bestellen?
Van harte welkom op het gezelligste barf forum.
Veel succes ik zie al dat je wat lijntjes krijgt toegeworpen ;)
Groetjz Caro
Door Samjo
#2587050
Ramses1 schreef: Wacht maar tot je de vleesjes ziet... dan wordt het nog veel leuker!!! :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
leuker! Binnen no time ligt je vriezer vol. Schaf je nog een tweedehands kastje aan en kom je nog ruimte tekort ::) ;D ;D

Barfplaats werkt verslavend dus je bent gewaarschuwd. Evengoed hartelijk welkom Linda. :biggrin2:
Door JoNoMo
#2587359
Roosj schreef: Hoihoi,

Als er mensen zijn die gaan bestellen bij lupa, versvoer.nl (hondeneten.nl) en/of degomeat dan hoor ik het graag :)

Gr.
Ik ga met iemand uit HHW bestellen dus als je mee wilt doen.
Door Leeuwinnetje
#2600289
Hallo Allemaal,

Mag ik hier ook mee komen praten?
Ik heb me een tijdje geleden al op het forum voorgesteld, maar door drukte op het werk was ik er nog niet aan toe gekomen om verder iets te posten.

Ik ben Femke, woon in Hoofddorp.
Samen met mijn vriend Fedor en onze 3 hondjes: Luna, Lotus en Leila.

Luna is een dwergkees x chihuahua (oranje, langharig) van bijna 4 jaar oud.
Lotus is een cavalier king charles spaniel (tricolor) van 2,5 jaar oud.
Leila is een cavalier king charles spaniel (Black & tan) van bijna 2 jaar oud.

We zijn pas een paar maanden aan het barfen.
En ik heb met Luna een flinke uitdaging, want mevrouw is érg kieskeurig.
Die andere twee vreten alles wat ik ze voor hun neus zet.

Sinds afgelopen week hebben we een extra vriezer. Want onze koel/vries combi kon het niet meer aan.
Lag helemaal vol met vlees en geen enkel plekje meer om onze eigen frietjes of brood in te bewaren.

Nu er wat meer extra ruimte is, kan ik eindelijk ook iets groter gaan inkopen. :)
Door Summerditches
#2600297
Leeuwinnetje schreef: Hallo Allemaal,

Mag ik hier ook mee komen praten?
Ik heb me een tijdje geleden al op het forum voorgesteld, maar door drukte op het werk was ik er nog niet aan toe gekomen om verder iets te posten.

Ik ben Femke, woon in Hoofddorp.
Samen met mijn vriend Fedor en onze 3 hondjes: Luna, Lotus en Leila.

Luna is een dwergkees x chihuahua (oranje, langharig) van bijna 4 jaar oud.
Lotus is een cavalier king charles spaniel (tricolor) van 2,5 jaar oud.
Leila is een cavalier king charles spaniel (Black & tan) van bijna 2 jaar oud.

We zijn pas een paar maanden aan het barfen.
En ik heb met Luna een flinke uitdaging, want mevrouw is érg kieskeurig.
Die andere twee vreten alles wat ik ze voor hun neus zet.

Sinds afgelopen week hebben we een extra vriezer. Want onze koel/vries combi kon het niet meer aan.
Lag helemaal vol met vlees en geen enkel plekje meer om onze eigen frietjes of brood in te bewaren.

Nu er wat meer extra ruimte is, kan ik eindelijk ook iets groter gaan inkopen. :)

Welkom Femke, ik heb een vriendin (niet verder niet "Barft"of zo) in Hoofddorp met een Cavalier dus wel bekend met het ras. Heb zelf een Amerikaanse Bulldog en woon redelijk in de buurt dus mogelijk kunnen we elkaar in de toekomst wel eens helpen met wat vervoer hier en daar.
Ik werk in Utrecht dus vanaf deze lokatie ben ik ook wat centraler om combinaties te regelen.
Gebruikersavatar
Door José S
#2600968
Mensen interesse in Darf Eko?

Sinds Rover weer kip krijgt gaat het weer mis helaas.
Afgelopen maand heeft Rover een mega oorinfectie gehad en kwamen we daar pas achter toen hij een gigantische hotspot op zijn wang onder zijn oor kreeg. :'(
Volgens de DA ook een oormijt infectie, maar we merken nu dat hij na kip binnen een half uur gaat klapperen met zijn oren, zich suf krabt en uitslag krijgt. :-[ Ook stinken zijn oren de tent uit en heeft hij zeker een week nodig om te herstellen na iets gegeten te hebben met kip.

Kortom:
Ik heb het verpakt per 5 blokjes, dus per zakje zit er om en nabij 1,2kg in.
- 3 portiezakjes met geit à €4,00 p.kg = €14,40
- 1 portiezakje met kalkoen à 3,50 p.kg = €4,20
Alle zakje samen mogen weg voor €15,-
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door