Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Indigostar
#2542124
Ik heb een vraagje of beter gezegd: help!

Ik wil graag een lijntje opzetten met haring (die heb ik zelf in dozen van 20 kg voor 35 euro). Nu komt ik zelf vanuit Almelo en moet al diverse routes rijden. Is er iemand die zou willen helpen met een lijntje vanaf Amsterdam naar de kop van Noord-Holland?

Groetjes,
    Bianca
Door Ramses1
#2542131
Ik heb een vraagje of beter gezegd: help!

Ik wil graag een lijntje opzetten met haring (die heb ik zelf in dozen van 20 kg voor 35 euro). Nu komt ik zelf vanuit Almelo en moet al diverse routes rijden. Is er iemand die zou willen helpen met een lijntje vanaf Amsterdam naar de kop van Noord-Holland?

Groetjes,
Bianca
Stinkt tie? :biggrin2:
Waar in Amsterdam en tot hoe hoog Noord Holland in?
Ik woon vlakbij Hoorn en kom regelmatig in de buurt van Amsterdam.
Door JoNoMo
#2542215
Roosj schreef: Ik woon in omgeving St. Pancras en bestel bij Caroba.nl, adogsgreen.nl en als Haaksbarf niet leverbaar is bij adogsgreen, rij ik naar Dierenwinkel Benningbroek (vind het wel wat ver weg, maar is niet anders).
Ook rij ik af en toe naar DeMare (Alkmaar) waar Pets's place Tinlo verkoopt.

Ik ben Naturis Barfdiner aan het uitzoeken. Als dit wat blijkt te zijn, zal ik het via grotehonden.com bestellen.
Verder heb ik intresse in All Animal, maar ik kan dit niet in mijn omgeving vinden..

Caroba bestel ik vaak wekelijks, soms 2 wekelijks. De rest is wanneer ik het nodig heb (minimaal 1x per 4 weken).

Zijn er nog meer leuke adresjes in mijn omgeving voor kvv? Ik geef zelf op het moment Haaksbarf, Alaska, Tinlo en lampens.
Wij bestellen met een klein groepje (Alkmaar)eens in de 6/8 weken bij Lupa.
Gebruikersavatar
Door José S
#2542322
Roosj schreef: Ik woon in omgeving St. Pancras en bestel bij Caroba.nl, adogsgreen.nl en als Haaksbarf niet leverbaar is bij adogsgreen, rij ik naar Dierenwinkel Benningbroek (vind het wel wat ver weg, maar is niet anders).
Ook rij ik af en toe naar DeMare (Alkmaar) waar Pets's place Tinlo verkoopt.

Ik ben Naturis Barfdiner aan het uitzoeken. Als dit wat blijkt te zijn, zal ik het via grotehonden.com bestellen.
Verder heb ik intresse in All Animal, maar ik kan dit niet in mijn omgeving vinden..

Caroba bestel ik vaak wekelijks, soms 2 wekelijks. De rest is wanneer ik het nodig heb (minimaal 1x per 4 weken).

Zijn er nog meer leuke adresjes in mijn omgeving voor kvv? Ik geef zelf op het moment Haaksbarf, Alaska, Tinlo en lampens.
Ik denk dat je hier ook 0 op het rekest krijgt ten opzichte van Naturis... Hier zitten voornamelijk Barfers haha!
Nee, even zonder gekheid... Zoals al op HP, de analyses krijg je onder geen voorwaarde en 5% orgaan is echt te weinig! Je hebt minimaal al zo'n 10 à 15% nodig en dat is vaak zelfs excl pens....

Vergeet de Naturis, tenzij je het eens in de 2 weken zou geven als afwisseling vanwege een extra diersoort ofzo.

En ja, zoals al aangeraden... De enige optie die zowieso meerdere merken heeft én vaak op voorraad is toch Gunshies in Beverwijk. Vanaf de A9 afslag Beverwijk is het nog geen 5 minuten. ;)

En anders inderdaad meebestellen met Lupa, Degomeat e.d.
Voor en KVV zijn de analyses wel belangrijk, althans das mijn mening. Met Barfen weet je exact wat ze binnen krijgen, met KVV moet je maar vertrouwen op die mooie blauwe ogen zeg maar...

Echter kan je hier wél goede spullen krijgen. Éénmalig investeren in een goede maalmachine en je kan je eigen kvv maken?
Er zijn er genoeg die dat hier doen hoor, die kunnen je prima advies geven.
Door Roosj
#2542721
Lol, iedereen op dit forum stopt me maar vol met het goed bedoelde advies: Neem barf! Neem barf!
Maar men vergeet dat je met barf totaal geen idee hebt wat je aan eiwitten en fosfor voert en dat is iets wat ik nu voor minimaal 2 maanden in de gaten wil houden ivm mogelijke nierproblemen. Daarnaast wil mijn herder absoluut geen rauw vlees dat niet fijngemalen is. Een maalmachine zou dan een oplossing zijn, maar dan weet ik nogsteeds niet hoeveel eiwit en fosfor ik voer. En een maalmachine is op dit moment waarschijnlijk veeeeeel te duur voor mijn portemonnee..
Overigens niet rot bedoeld hoor, geef vooral alle adviezen en info die jullie hebben, want ik leer graag :) Maar barf gaat niet heel snel gebeuren. Ik ben al blij dat hij deze merken kvv wel wil en kan eten! ;)

Over lupa: als ik mee zou willen bestellen, hoeveel verzendkosten zou ik dan hebben en voor welk bedrag zou ik dan moeten bestellen?

De Naturis Barfdiner wilde ik idd 1 dag per week voeren. Ik wil zo veel mogelijk merken afwisselen en een goedkoper merk is welkom ;) Maar nogmaals: zonder analyses koop ik niets ;)
Laatst gewijzigd door Roosj op zo 16 dec 2012, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Roosj
#2543011
Wanneer gaan jullie weer bij Lupa bestellen en voor hoeveel moet ik dan minimaal bestellen? Ik zie dat het vanaf 200 euro gratis geleverd wordt, maar weet natuurlijk niet met hoeveel jullie bestellen ;)

Dan gooi ik mijn vriezerlatje mooi vol namelijk ;)

Voor nu heb ik tot 10 januari 2013 besteld/liggen.
Door JoNoMo
#2543024
Roosj schreef: Wanneer gaan jullie weer bij Lupa bestellen en voor hoeveel moet ik dan minimaal bestellen? Ik zie dat het vanaf 200 euro gratis geleverd wordt, maar weet natuurlijk niet met hoeveel jullie bestellen ;)

Dan gooi ik mijn vriezerlatje mooi vol namelijk ;)

Voor nu heb ik tot 10 januari 2013 besteld/liggen.
Dat zal waarschijnlijk eind januari worden maar moet de andere nog vragen.
Als we gaan bestellen stuur ik je een pb
Door Roosj
#2543092
JoNoMo schreef: Dat zal waarschijnlijk eind januari worden maar moet de andere nog vragen.
Als we gaan bestellen stuur ik je een pb
Is goed, dan hoor ik ook graag voor hoeveel er pp minimaal besteld moet worden en hoe het verder in werking gaat.

Gr.
Gebruikersavatar
Door Caro2012
#2543547
Heyy allemaal,

Dank zij Bordie ben ik voorzien tot half januari, Wero en ik danken je hartelijk meid ;)

Mochten er mensen tweede of derde week van januari gaan bestellen bij degomeat, richards of een andere goede groothandel.
Dan zou ik graag mee willen doen met een bestelling of de bestelling voor een groepje plaatsen.
Ik zou mijn lade graag helemaal vol stampen zodat ik voor wat maanden klaar ben ;) en kan half januari wel 10kg kwijt /dus dat zal tussen de 25 a 30 euro worden.

Wil de bestelling wel aannemen, maar heb nog geen grote vriezer dus zullen mensen het meteen dezelfde dag moeten komen halen omdat het anders ontdooit. :P

Hopelijk zijn er meer die dan net moeten bestellen ;)
Door bordie
#2543554
Caro2012 schreef: Heyy allemaal,

Dank zij Bordie ben ik voorzien tot half januari, Wero en ik danken je hartelijk meid ;)

Mochten er mensen tweede of derde week van januari gaan bestellen bij degomeat, richards of een andere goede groothandel.
Dan zou ik graag mee willen doen met een bestelling of de bestelling voor een groepje plaatsen.
Ik zou mijn lade graag helemaal vol stampen zodat ik voor wat maanden klaar ben ;) en kan half januari wel 10kg kwijt /dus dat zal tussen de 25 a 30 euro worden.

Wil de bestelling wel aannemen, maar heb nog geen grote vriezer dus zullen mensen het meteen dezelfde dag moeten komen halen omdat het anders ontdooit. :P

Hopelijk zijn er meer die dan net moeten bestellen ;)
t was maar een minibeetje hoor...
Door detopzter
#2544240
bordie schreef: t was maar een minibeetje hoor...
Ik zit ook helemaal vol dankzij bordie tot half januari. Ze doet goed haar best voor iedereen.
We hebben niet allemaal een elastieken vriezer zoals jij Bordie.
Door bordie
#2544241
detopzter schreef: Ik zit ook helemaal vol dankzij bordie tot half januari. Ze doet goed haar best voor iedereen.
We hebben niet allemaal een elastieken vriezer zoals jij Bordie.
hahaha ik ga nu slapen...
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door