Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door lauraV
#2504733
AussieSue schreef: weet iemand trouwens hoe duur het is dat drogen? Mijn droger is 500 watt en heeft 2 standen, maar hoe warm hij wordt weet ik niet, had er een keer een thermometer in gelegd maar die was toen gesmolten op de hoogste stand... :-\
de bohmann is 250 watt , als deze 12 uur draait ben je gemiddeld 60 cent kwijt
Gebruikersavatar
Door petramarcel
#2509679
Ik ga vanavond m;n haas en fazant inpakken en in de vriezer stoppen, dan weet ik of ik nog wat ruimte heb maar veel meer dan 10 kg zal het niet worden, vermoed ik ....................
Door Eira
#2509845
Ramses1 schreef: Re: interessepeiling parelhoenkarkas Appeltern (foto's)

Is er genoeg interesse (lees: ruimte ;) ) in Noord Holland om deze maand nog een lijntje te gaan rijden?

Ik kan genoeg kilo's vervoeren en een combi-ritje (tussenstop ergens in de buurt van Utrecht?) kan het aantrekkelijker maken.

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 3.html#new
Ik mag vanaf januari weer bestellen... :(
Door Eira
#2509900
bordie schreef: 23 nov gaat t eruit :biggrin2:
;D ;D

En daarna moet Eira de kleine vriezer leegeten voor eind december want ik het zou verhuistechnisch wel handig zijn om een lege vriezer in het nieuwe huis te zetten, een dag te kunnen laten staan en dan vullen met vlees uit de andere vriezer en daarna de andere vriezer mee te verhuizen. Pff.. wat een gedoe is dat barfen toch.. een zak br*k is veel makkelijker en daar zit toch ook alles in wat ze niet nodig hebben :D ;)
Laatst gewijzigd door Eira op ma 12 nov 2012, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door siempie73
#2509921
Ha mensen, ik kom letterlijk even buurten.
Op 2 februari ga ik vlees halen bij job en breng het dan naar Lelystad.

Voor wie wil kan ik dan ook meenemen dat het door iemand in leystad opgehaald wordt.

Topic volgt tzt .....

Groetjes Simone
Door Breeze
#2510009
Eira schreef: ;D ;D

En daarna moet Eira de kleine vriezer leegeten voor eind december want ik het zou verhuistechnisch wel handig zijn om een lege vriezer in het nieuwe huis te zetten, een dag te kunnen laten staan en dan vullen met vlees uit de andere vriezer en daarna de andere vriezer mee te verhuizen. Pff.. wat een gedoe is dat barfen toch.. een zak br*k is veel makkelijker en daar zit toch ook alles in wat ze niet nodig hebben :D ;)
Arme Eira, moet je op rantsoen? Je mag van mij wel een portie hoor

Breeze
Door Eira
#2510014
Breeze schreef: Arme Eira, moet je op rantsoen? Je mag van mij wel een portie hoor

Breeze
Eira moet juist dooreten want ik heb nog 1 propvolle vriezer, 1 halfvolle vriezer en er komt de komende paar weken nog 15 kilo bij. En ik zou voor de verhuizing heel graag 1 vriezer leeg hebben.. maar mijn legevriezierfobie en barfverslaving maken dat erg moeilijk :D
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door