Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Marije Lei
#2355999
Nadia schreef: Hihihi.. Sorry, kwam erg lomp over. Nu zie ik je naam en denk ik, oh ja!
Geeft niet hoor, ik wist meteen dat je mij bedoelde. Volgens mij heeft niemand zo'n bijzondere combinatie ;D
Door Nadia
#2356021
Eira schreef: :D :D :D Dan kan ik ook eens de beroemde runderlippen proberen ;D Ik kan alleen het topic niet vinden :crazy2:
Is (nog) geen topic van. Ramses en ik moeten eerst een datum prikken :)

Ik denk dat het wel goed komt met die 400kilo. Denk niet dat alle noordhollanders dit topic goed in de gate houden.
Door El_Kato
#2356085
Hmmm misschien dat ik dan ook lippen wil proberen om te drogen. Iedereen is zo enthousiast  :)

Wat het topic van Jolanda betreft, Kizmoo neemt nu voor verschillende mensen vlees mee naar Haarlem. In principe wil ik het daar wel ophalen voor degene die het in Alkmaar op wilen halen denk dat ik max. 250 kilo mee wil nemen… Heb zelf 70 kilo besteld. Deja heeft al aangegeven ook te willen bestellen en of dit dan mee kan naar Alkmaar.
Door El_Kato
#2356157
Tot nu neem ik 6 juli mee uit Haarlem:
Wat vervoerskosten betreft tegen die tijd kijk ik op een willekeurige routeplanner wat het ritje aan diesel kost wat ik deel door de mensen voor wie ik mee neem. Moet nog even kijen hoe of wat precies maa heel veel zal het niet zijn.

70 kilo voor mezelf
20 kilo voor Bordie - stop Texaco Heemskerk
Door Ramses1
#2356376
Volgende week moet ik weer dringend naar VSE , iemand nog iets nodig??? , af te halen in Beverwijk.
Ja, zou je 30 kilo eendkarkas mee willen nemen? Ik stuur je voor de zekerheid even een PB
Gebruikersavatar
Door José S
#2356377
José S schreef: Er komt komende week hier een vriezer vrij...
Exacte inhoud, energielabel e.d. geen flauw idee haha! Het betreft een kist van zo'n 90cm breed, 80 hoog en 60 diep.
Tis wel een oudje, maar een philips whirlpool.
5 tientjes voor de liefhebber, af te halen in Heemskerk... :D
Even weer een upje! 8)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door José S op do 31 mei 2012, 01:50, 1 keer totaal gewijzigd.
#2356418
Ramses1 schreef: Heeft Noord-Holland over een paar weken interesse in Rundvlees van Nadia?

Producten zijn: Runder hart, Runder lip, Runder strot, Runder lever, Runder long en alles kost 1,50 de kilo.

De datum zal, in overleg met Nadia nog gekozen worden, voor nu wil ik graag weten of er animo voor is.
Bij elkaar moeten we wel minstens 400 kilo afnemen ;D
ik wil wel 10 kilo runderlippen uit proberen
Door boris2009
#2356676
El_Kato schreef: Tot nu neem ik 6 juli mee uit Haarlem:
Wat vervoerskosten betreft tegen die tijd kijk ik op een willekeurige routeplanner wat het ritje aan diesel kost wat ik deel door de mensen voor wie ik mee neem. Moet nog even kijen hoe of wat precies maa heel veel zal het niet zijn.

70 kilo voor mezelf
20 kilo voor Bordie - stop Texaco Heemskerk
fijn zeg dat jij gaat, zou jij 80 kilo van mij ook mee kunnen nemen naar stopplaats heemskerk, zou fijn zijn

let op gewijzigd van 60 naar 80 kilo ::)
Laatst gewijzigd door boris2009 op vr 01 jun 2012, 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mila10
#2357811
Ik heb ook wel weer interesse in die fantastische runderlippen van Nadia  8)
Graag z0'n 20 kg lippen, afhankelijk van de leverdatum kan daar ook nog hart en strot bij komen.
Die 400 kg wordt een eitje  ;)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door