Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Lettie
#2677323
Ja ik wil  :P karkassen en gemalen, bijvoorbeeld 10 karkassen en 10 kg gemalen. Ik kan als het nodig is tegen die tijd wel wat meer kwijt misschien.
Door Sno
#2713376
hoi allemaal. vraagje: zijn er mensen in deze groep die vleesjes besteld bij spynxlover, levering 1e zaterdag van augustus te apeldoorn en richting noorden rijden en dan ook onze vleesjes mee wil nemen?
Gebruikersavatar
Door Bertine
#2714140
Sno schreef: hoi allemaal. vraagje: zijn er mensen in deze groep die vleesjes besteld bij spynxlover, levering 1e zaterdag van augustus te apeldoorn en richting noorden rijden en dan ook onze vleesjes mee wil nemen?
Om hoeveel vlees gaat het en waar moet het naar toe?
Gebruikersavatar
Door Bertine
#2714150
Is er iemand uit deze groep die in de buurt van Spier/Beilen woont?
Wij gaan van 4 tot 19 augustus daar op vakantie en nu zou ik het fijn vinden om mijn honden gewoon vers te blijven geven. Maar ik heb voor al die dagen geen vriesruimte. Wel een koelbox waar wat in kan maar dat blijft natuurlijk geen 14 dagen goed.

Nu ben ik op zoek naar verkooppunten van KVV weet iemand die? Of is er iemand die voor een kilootje of 10 vriesruimte wil uitlenen. Natuurlijk vergoeding voor de stroom. Of dat ik wat KVV/Barf maaltijden kan overnemen in die periode?

groetjes Bertine
Door Chris19008
#2714152
Bertine schreef: Is er iemand uit deze groep die in de buurt van Spier/Beilen woont?
Wij gaan van 4 tot 19 augustus daar op vakantie en nu zou ik het fijn vinden om mijn honden gewoon vers te blijven geven. Maar ik heb voor al die dagen geen vriesruimte. Wel een koelbox waar wat in kan maar dat blijft natuurlijk geen 14 dagen goed.

Nu ben ik op zoek naar verkooppunten van KVV weet iemand die? Of is er iemand die voor een kilootje of 10 vriesruimte wil uitlenen. Natuurlijk vergoeding voor de stroom. Of dat ik wat KVV/Barf maaltijden kan overnemen in die periode?

groetjes Bertine
Ik zit in Barger Compascuum.
Maar dat is toch ook nog wel 40 minuten rijden denk ik.
Tenzij je er een dagje Veenpark van maakt natuurlijk hihi
Gebruikersavatar
Door BaiChèDol
#2714445
Wij wonen in oosterhesselen, maar ik werk in hoogeveen. Das in de buurt van spier, zo'n kwartiertje. En beilen is ook niet zo ver.
En ik heb ook ruimte in de vriezer.
Door Sno
#2714843
Bertine schreef: Om hoeveel vlees gaat het en waar moet het naar toe?
het gaat om 26 kilo vlees totaal en het "moet" zo dichtbij als mogelijk is richting winschoten. Assen e.o. is ook goed :-)
Door Gea1510
#2715020
Bertine schreef: Is er iemand uit deze groep die in de buurt van Spier/Beilen woont?
Wij gaan van 4 tot 19 augustus daar op vakantie en nu zou ik het fijn vinden om mijn honden gewoon vers te blijven geven. Maar ik heb voor al die dagen geen vriesruimte. Wel een koelbox waar wat in kan maar dat blijft natuurlijk geen 14 dagen goed.

Nu ben ik op zoek naar verkooppunten van KVV weet iemand die? Of is er iemand die voor een kilootje of 10 vriesruimte wil uitlenen. Natuurlijk vergoeding voor de stroom. Of dat ik wat KVV/Barf maaltijden kan overnemen in die periode?

groetjes Bertine
Ik woon in Beilen en heb wel vriesruimte voor je
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door