Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Bassenqua
#2627322
Ik ben totaal nieuw in het BARF gebeuren maar ik heb net contact gehad met een slager die zelf slacht en waar ik pens, longen, nieren etc kan krijgen. Zijn er hier mensen die ook interesse hebben in vers geslachte spullen ? Maandag's slachten ze, ik kan dan Zaterdag de bestelling doorgeven en Maandag of Dinsdag direct ophalen, dus kakeltje vers  :biggrin2:  Geen idee waar ik op moet letten en wat er allemaal aan het dier zit waar we wat mee kunnen maar daar ga ik vanavond weleens naar op zoek.

Zie hier ook iets verschijnen over Degomeat, ik heb net een dikke 100 kg KVV laten komen vorige maand, gaat om de worsten van Best4Dogs ( ook Degomeat ), heb hier kip/zalm, parelhoen, konijn, lam en geit liggen. Heb er geen problemen mee om wat door te verkopen aan de eventuele liefhebber!  ;)
Door Giny
#2627415
lianneke schreef: Hoi, ik zie dat je de 18e gaat bestellen, dan leveren ze waarschijnlijk vrijdag daarop, dat weekend ben ik weg maar als je het tot maandagavond kan bewaren wil ik wel 10 ganskarkassen meebestellen.
groetjes, Lianne
het bewaren gaat niet lukken, dus wordt het een volgende keer.
Groetjes, Giny
Door Wendi
#2631132
Hoi allemaal,

in de verhuischaos  :crazy2: heb ik het maar zijdelings meegekregen, en in de topics kan ik het ook niet vinden...maar weet iemand hoe het nu met de geitjes 16 april gaat? Sijtje kon niet rijden en nu gaat Sietie? Of zit ik er nu helemaal naast? En wat is de route?
Ik wil zelf ook wel e.e.a. meenemen ergens vandaan (woon nu in Exloo) maar er kan niet zoveel in m'n suzuki swift, al valt er vast wel een klein kuddetje in te proppen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door BaiChèDol
#2631442
Hoi Wendi,

Leuk in exloo?
Volgens mij rijdt Sietie 20 april, maar of daar ook geitjes mee heen en weer gaan weet ik niet. Ze combineert dit volgens mij met konijnen van Orinake.
Je bent denk ik in de war met de geitjes van 16 maart..?
Maar kijk me er niet op aan als ik er naast zit! :-[
Door Kiran
#2631462
Ik heb een lijntje naar het noorden gedaan,

Aankomende is er geen lijntje voor zover ik weet, ik zou dan graag mee willen bestellen maar om weer te rijden dat gaat echt niet lukken  :(
Door Marielle1988
#2631619
ollybeausteffy schreef: Das jammer. Ik ga ook niet, mijn stomme honden willen geen geit eten en verder heb ik nog zoveel in de vriezer liggen...
Hier wordt nog met smaak gegeten van de geitjes die ik van je heb kunnen overnemen ::)

Aan mij zullen jullie dit keer ook niks hebben, ik bestel waarschijnlijk pas in juni weer vlees ivm vakantie naar Canada. Ik zie al een heel rampsenario voor me....thuis komen en de vriezert kapot....Ik ga dus "leeg" weg ;)
Door Drovers Road
#2632522
Meld me ook hier. Ik zit sinds gister op BP.
Woon in Buinen.
Ik barf f en toe, voer de rest wel vlees maar niet hele karkassen of grootte stukken vlees.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door