Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Rianne145
#2618790
Hoi, is er nog iemand die interesse heeft in 500 grams verpakkingen van Carnibest voor de kat? Maakt niet zo heel veel uit hoeveel kg. Alle beetjes helpen! Levering omgeving Emmen.
Door anneliesdj
#2619739
Hey mensen, ik woon dan wel niet echt in Drenthe maar wel redelijk in de buurt (Ommen) en ik was benieuwd of hier nog intresse is te bestellen bij Degomeat?
Door ollybeausteffy
#2621772
Voor degenen die 16 maart mee doen met de geitjes levering, willen diegenen voor wie ik het vlees
meeneem vanaf Hoogeveen naar omgeving Emmen ff doorgeven wat en hoeveel ik mee moet nemen??
Ben het overzicht nogal kwijt...
Door ivan
#2622005
ollybeausteffy schreef: Voor degenen die 16 maart mee doen met de geitjes levering, willen diegenen voor wie ik het vlees
meeneem vanaf Hoogeveen naar omgeving Emmen ff doorgeven wat en hoeveel ik mee moet nemen??
Ben het overzicht nogal kwijt...
Ik weet niet of dit alleen voor de geitjes geldt :)
Voor mij zou je 10 kilo kip-rug en 10 kg kip-nek meenemen :)
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2622237
ollybeausteffy schreef: Voor degenen die 16 maart mee doen met de geitjes levering, willen diegenen voor wie ik het vlees
meeneem vanaf Hoogeveen naar omgeving Emmen ff doorgeven wat en hoeveel ik mee moet nemen??
Ben het overzicht nogal kwijt...

Ik stuur je dit weekend nog even een PB met een overzichtje van iedereen waarvoor ik geitjes + diversen meeneem
die vanaf Hoogeveen met jou meeliften :)
Komt goed!
Door ollybeausteffy
#2622884
Daantje schreef:
Ik stuur je dit weekend nog even een PB met een overzichtje van iedereen waarvoor ik geitjes + diversen meeneem
die vanaf Hoogeveen met jou meeliften :)
Komt goed!
Dank je!!
Door Wendi
#2627081
Ik ga verhuizen en morgen verhuis ik mijn vriezers en mijn hele erge grote gaat eruit (is al verkocht)
Ik ben de boel aan het uitzoeken en ik weet niet precies wat ik overhoudt/wat niet past.
In ieder geval longen en luchtpijpen van diverse dieren, patrijskarkas, zalm en kabeljauwkoppen, geelhaar, alles van verschillende data, ook oud dus. Niet alles heeft nog een etiket. Het staat vanaf vanavond (do) buiten dus het kan al iets aan het ontdooien zijn al zit het bij elkaar in zakken. Maar goed, het is helemaal gratis nietwaar? Ik denk dat het 3-4 vuilniszakken vol zijn.
Het kan zaterdagmiddag opgehaald worden in Westdorp (DR), evt ook vrijdagavond, voor niks, maar alleen als je alles meeneemt!
Vrijdag wordt ook mijn internet verhuisd, maar ik heb er allerminst vertrouwen in dat de KPN dit in 1x goed doet...
Of ik dus online kan zijn is maar de vraag, mijn mobiele nummer is 06-20 23 56 22.
Door lianneke
#2627297
Giny schreef: Op 18 maart a.s. ga ik een bestelling doen bij Degomeat. Daarna ongeveer iedere 4 weken afwisselend een bestelling bij Degomeat of Best4dogs. Best4dogs heeft aantrekkelijke prijzen bij grotere bestellingen. Wil je een keer mee bestellen, dan hoor ik het graag.
Ik woon in Assen (noord).
Hoi, ik zie dat je de 18e gaat bestellen, dan leveren ze waarschijnlijk vrijdag daarop, dat weekend ben ik weg maar als je het tot maandagavond kan bewaren wil ik wel 10 ganskarkassen meebestellen.
groetjes, Lianne
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door