Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door ditte1988
#2590279
He medebarfers,

Even een vraag over het vervoer van de geitjes 16 maart. Ik zag dat een redelijk deel uit drenthe heeft besteld, en is er al iemand die gaat rijden? Ik zag ergens Kim_S staan, klopt dat?

Ik zoek nog een vervoeder voor 4 geitjes richting Emmen.

Graag een reactie
Door Sno
#2590299
stel dat er iemand geitjes mee kan nemen tot Emmen..............laat het dan even weten, dan kunnen we bestellen en kan ik vanuit Emmen eventueel voor mensen meenemen richting Noord-Drenthe en ri. NO-groningen.

dank alvast!
Door ollybeausteffy
#2590333
Ik neem ze mee tot afrit schoonebeek/erica (A37) dus kan allemaal mee ik vraag wel vervoerskosten van €0,10 per geitje
auto loopt helaas niet op water.
Ik stop iig bij carpool schoonebeek/erica en bij carpool wachtum/dalen.
Door ollybeausteffy
#2590370
Helemaal goed. Ben nog vergeten bij andere bericht erbij te zetten. Daantje neemt ze mee tot zwolle of hoogeveen (ik hoop hoogeveen dat scheeld weer een heel stuk :D) vraag haar ook even of ze met haar meekunnen.
Door ollybeausteffy
#2592645
Sno schreef: stel dat er iemand geitjes mee kan nemen tot Emmen..............laat het dan even weten, dan kunnen we bestellen en kan ik vanuit Emmen eventueel voor mensen meenemen richting Noord-Drenthe en ri. NO-groningen.

dank alvast!
Ik neem jou geitjes ook mee toch de 16e?? voor wie nog meer dan???
Door ditte1988
#2592650
Sno schreef: stel dat er iemand geitjes mee kan nemen tot Emmen..............laat het dan even weten, dan kunnen we bestellen en kan ik vanuit Emmen eventueel voor mensen meenemen richting Noord-Drenthe en ri. NO-groningen.

dank alvast!
Er rijdt ook al iemand richting stadkanaal. Is dat iets voor jou? Volgends mij rijdt Kiran daarheen.
Door gerdadamen
#2592762
Hallo,
Meld me ook even hier.
Woon net over de grens in Duitsland en werk in Emmen.
Ben beginnende barfer maar wie weet als er interessante dingen voor ons pup Joy zijn wil ik graag mee doen.

groetjes Gerda
Door Larkin
#2593694
Sno schreef: stel dat er iemand geitjes mee kan nemen tot Emmen..............laat het dan even weten, dan kunnen we bestellen en kan ik vanuit Emmen eventueel voor mensen meenemen richting Noord-Drenthe en ri. NO-groningen.

dank alvast!
Waar moeten jouw geitjes heen??? Kiran die neemt ze mee vanuit Hoogeveen. Ik haal ze weer bij haar vandaan en kan ze voor jou eventueel meenemen naar Schildwolde
Door gerdadamen
#2596897
Wie besteld er wel eens bij degomeat?
Ik weet niet of ze over de grens bezorgen en zou wel mee willen bestellen kan het dan in de omgeving emmen afhalen omdat ik dar werk. Zit zelf in Duitsland
Gebruikersavatar
Door stephaniexs
#2600048
gerdadamen schreef: Wie besteld er wel eens bij degomeat?
Ik weet niet of ze over de grens bezorgen en zou wel mee willen bestellen kan het dan in de omgeving emmen afhalen omdat ik dar werk. Zit zelf in Duitsland
Ik bestel regelmatig bij degomeat, je mag volgende x meebestellen!
Stuur me maar even een pb!
Gebruikersavatar
Door Bassenqua
#2617948
Mag ik me hier ook melden ? Woon in Steenwijksmoer ( tussen Coevorden en Hoogeveen ) Ben een dikke beginneling en hond staat nu volledig op KVV maar is de bedoeling langzaam over te gaan naar Barf. Zou hier graag volgen en mogelijk ook eens in het klein omte beginnen meebestellen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door