Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Wendi
#2229529
Hoi Joyce,

We zijn heel actief hier in het noorden, regelmatig groepsbestellingen waar je bij aan kunt sluiten als je wilt.
Het enige wat je moet doen is de vraag&aanbod in de gaten houden :)
Door *Evie*
#2229753
Hier Drachten en ben heel vaak in Langelo (tussen Roden en Norg)

weet trouwens niet of ik dit wel zo zeggen mag ivb reclame ? , maar ben er zelf zo blij mee hihi


Nope, bericht is dan ook aangepast door moderator. :)
Laatst gewijzigd door *Evie* op do 19 jan 2012, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Wendi
#2229793
*Evie* schreef:
weet trouwens niet of ik dit wel zo zeggen mag ivb reclame ? , maar ben er zelf zo blij mee hihi
oei...weet niet of dit geaccepteerd wordt...
je komt er wél eerlijk voor uit, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd :-\
Laatst gewijzigd door Wendi op do 19 jan 2012, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
#2229813
Wendi schreef: Hoi Joyce,

We zijn heel actief hier in het noorden, regelmatig groepsbestellingen waar je bij aan kunt sluiten als je wilt.
Het enige wat je moet doen is de vraag&aanbod in de gaten houden :)
Willen jullie het dan ook in dit topic verwijzen? Zie soms door de bomen het bos niet meer en van dit topic krijg ik melding dat er nieuwe post is, bij nieuwe topics is dit natuurlijk niet zo. Dank!
#2230084
*Evie* schreef: Hier Drachten en ben heel vaak in Langelo (tussen Roden en Norg)
Mijn reclametje werd er zonder pardon af gegooid..... Wist ik veel dat dat niet mocht!!


Edit mod: deze dus ook. Regels omtrent reclame maken vind je in het forumreglement
Laatst gewijzigd door ollybeausteffy op do 19 jan 2012, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Evie*
#2230135
Mag dus niet, gek, wel in grote hoeveelheden barf aanbieden, wat ook  maar voor kvv mag het niet.

Misschien een idee om een hoekje te maken voor alle verkooppunten op regio?? Zal het eens naar de ideen bus gooien.
Ik doe het ook niet om er rijk van te worden, want dat word je er niet van  :biggrin2: meer om elkaar te helpen!
#2230181
Maar de grote hoeveelheden barf worden vaak "belangenloos" door iemand ergens gehaald en vaak is dat dan met het idee als ik toch ga kan ik ook wel wat voor anderen meenemen.
Zo ben ik zelf al eens naar de VSE gereden omdat ik voor mezelf nodig was, maar om nou voor 3 dozen naar harderwijk te rijden is gewoon zonde!! dus dan maar wat extra en dan kom je uiteindelijk met 400kg vlees thuis  :biggrin2:
#2230187
*Evie* schreef: Mag dus niet, gek, wel in grote hoeveelheden barf aanbieden, wat ook maar voor kvv mag het niet.

Misschien een idee om een hoekje te maken voor alle verkooppunten op regio?? Zal het eens naar de ideen bus gooien.
Ik doe het ook niet om er rijk van te worden, want dat word je er niet van :biggrin2: meer om elkaar te helpen!
We zijn dan ook BARFplaats, en geen kvv-plaats. Voor kvv- verkooppunten verwijzen we naar de fabrikantensites.
Verder staat in de regels te lezen dat reclame maken voor je bedrijf niet is toegestaan. En dat geldt dan ook gewoon in dit soort topics.
Door Wendi
#2230276
Claudia N schreef: Willen jullie het dan ook in dit topic verwijzen? Zie soms door de bomen het bos niet meer en van dit topic krijg ik melding dat er nieuwe post is, bij nieuwe topics is dit natuurlijk niet zo. Dank!
Als ik wat heb en ik denk eraan dan wil ik dat best doen hoor!
Er is geloof ik al een paar keer hier een tip gegeven naar topics in V&A
Door Gea1510
#2232063
Hallo hier Beilen

Ik had al een topic geopend kan hem alleen niet teug vinden dus doe ik het ff zo: Ik kan weer aan mooi bevleesde kalfs karkassen komen 3.50 per kilo, echt mooi vlees.  Zoals het er nu uitziet kan ik het volgende week al hebben

Ik ben nog met wat andere dingen bezig: strotten en snippers maar daar weet ik nog geen datum en prijs van

Mocht je belangstelling hebben doe het dan maar via pb dan blijft het wat overzichtelijk in dit topic.

groetjes Gea
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door