Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door pike
#3469662
Ik kwam dit toevallig tegen. Ben niet thuis in de prijzen voor biologisch maar dit lijkt me niet duur; de afbeelding toont als ik het goed zie een karkas waarvan de filet is verwijderd tot op het borstbeen maar de rug lijkt goed bevleesd. €1,95 voor een karkas van ca. 300 gram. Dat komt neer op ca. €6,50 per kg. Een rekensommetje leert me dat als je 10 kilo aan karkassen besteld het gratis wordt bezorgd. Ze hebben ook een winkel, in Leidschendam.
://www.lejean.nl/biologisch-kipkarkas-polderhoen.html
Door smulpaap
#3469758
pike schreef: di 19 mar 2024, 07:07 Ik kwam dit toevallig tegen. Ben niet thuis in de prijzen voor biologisch maar dit lijkt me niet duur; de afbeelding toont als ik het goed zie een karkas waarvan de filet is verwijderd tot op het borstbeen maar de rug lijkt goed bevleesd. €1,95 voor een karkas van ca. 300 gram. Dat komt neer op ca. €6,50 per kg. Een rekensommetje leert me dat als je 10 kilo aan karkassen besteld het gratis wordt bezorgd. Ze hebben ook een winkel, in Leidschendam.
://www.lejean.nl/biologisch-kipkarkas-polderhoen.html
Die kwam ik laatst ook toevallig tegen
Bij bv Floris betaal je 2,75 voor een bio kipkarkas van Bandit ( ook 300 gram )
En ik heb al een paar keer besteld. Maar het zijn prachtige karkassen . Je hoeft geen abnormale hoeveelheden vet weg te snijden . Het aandeel vet is acceptabel . En de karkassen zijn erg mooi bevleesd
Ik had toevallig gisteren nog een oud kipkarkas liggen . 500 gram , ik hield 340 gram over :-X
De rest was baggervet
Ik wil wel een foto maken als ik de kipkarkassen weer ga voeren
Door smulpaap
#3469761
pike schreef: vr 22 mar 2024, 07:18 Haha jij komt ook alles tegen :D maar dat klinkt dus wel goed.
Ja . Ik heb nu waar ik voor betaal
En het aandeel vet hoef je niet weg te snijden
Er ligt een karkas in de koelkast te ontdooien
Zal morgen een foto maken
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door