Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door tammie
#2786100
Net nog eventjes op routeplanner gekeken, voel mij nog steeds na 15 jaar af en toe w.b. topogravie Overijssel een achterhoeker :biggrin2:
Hardenberg is idd net verder voor ons, Slagharen is wat dichterbij ;)
Scheelt elkaar niet heel veel ;)

Maar ik ben gemakkelijk, pas mij aan in dit geval aan :)
Ik denk/vind dat het sowieso handiger is of het nu uiteindelijk Slagharen/Ommen of Hardenberg is.
anneliesdj schreef: Kom je vanaf Zwolle? Dan is Slagharen toch net zo ver als Hardenberg?
Laatst gewijzigd door tammie op di 15 okt 2013, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Juul
#2786170
saluki schreef: Ik wil ook wel meebestellen en kan het voor Juul meenemen,hoor ik nog wanneer ik moet bestellen?? Ik heb dringend het e.e.a nodig.
Dank je wel! Heel fijn Tineke, ik zit ook dringend om wat dingen verlegen.
Door saluki
#2786311
Ik wil wel zonder foto's bestellen. Er zou ook nog geit komen las ik??
In ieder geval 40 rundvlees
                      20 paard
                      40 lamspens
                      20 lamshart
Wordt het bij jou afgeleverd Iloona, op welke dag en tijd dan?  en is het mogelijk dat onze bestelling kan blijven tot dat Rob het kan halen. Dat zou dan woensdag of vrijdag tegen drie uur kunnen zijn. Als het moeilijk is  en niet mogelijk is (kan ik me indenken) dan hoor ik het van je.
Laatst gewijzigd door saluki op wo 16 okt 2013, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lonaa
#2786317
saluki schreef: Ik wil wel zonder foto's bestellen. Er zou ook nog geit komen las ik??
In ieder geval 40 rundvlees
20 paard
40 lamspens
Wordt het bij jou afgeleverd Iloona, op welke dag en tijd dan? en is het mogelijk dat onze bestelling kan blijven tot dat Rob het kan halen. Dat zou dan woensdag of vrijdag tegen drie uur kunnen zijn. Als het moeilijk is en niet mogelijk is (kan ik me indenken) dan hoor ik het van je.
Er wordt op vrijdag geleverd. Ik kan wel gaan voor volgende week vrijdag? Of misschien zelfs deze vrijdag?

Juul, wat wil jij?
Door Lonaa
#2786383
saluki schreef: mag ook deze vrijdag :P heb ik wat te doen dit weekend. Volgende week ben ik zaterdags weg dus mocht het kunnen dan heel erg graag deze vrijdag.
Ik heb net een mail gestuurd met de vraag of er deze of volgende week vrijdag geleverd kan worden.
Door Lonaa
#2786406
Er kan vrijdag 25 oktober geleverd worden. Ik heb gevraagd naar een uur of 3 's middags.

Wie wil er wat bestellen? Ik wil de bestelling uiterlijk morgen doorgeven.
Door Juul
#2786408
Ai, heb me al een paar keer in de vingers gesneden zo. Eeeeeuhm, ............

ik wil wel 20 kg rundvlees proberen,
3 kilo lamshart
3 kilo runderhart
3 kilo gemalen boekmaag

Voor meer heb ik ook geen plek nu.
Laatst gewijzigd door Juul op wo 16 okt 2013, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lonaa
#2786411
Juul schreef: Ai, heb me al een paar keer in de vingers gesneden zo. Eeeeeuhm, ik wil wel 10 kg rundvlees proberen, ik kijk fff verderder op het lijstje, I'll be back.
Ja, dat snap ik, maar ik zit echt omhoog qua spiervlees. En 10 kg mindere kwaliteit voor 20 euro, ach, dat kan ik dan nog wel hebben. Denk ik.

Mocht het top zijn kunnen we altijd nog een keer bestellen binnenkort. Mocht het prut zijn, dan gaan we gewoon zeuren. :biggrin2:
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door