Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Lil
#3187452
annielaumen schreef:Op die van mij stond ook niets.
Ja vandaar mijn vraagtekens. De konijn leek op magere mdm. Niets mis mee hoor voor die prijs! Dieren aten het graag. Maar zou graag weten of er bot en orgaan in zit. Op de kalkoen zag ik wel wat staan. Kalkoen, eendkarkas en kiplever en kiphart. Nu nog ontdooiden en bekijken. Ik heb het in Nuth gehaald.
Door heicke
#3187474
Oké, dan verschilt dat per rol. Ik had die van mij ook in Nuth gehaald en daar stond op alle 2 de samenstelling. Ik ga vrijdag kijken of er nog iets ligt, beestjes vinden het lekker dus vrouwtje gaat nog wat inslaan :D
Door astridvdv
#3188428
Ze hebben genoeg op voorraad in nuth hebben ze tegen mij gezegd, en anders in de ochtend ff bellen en dan leggen ze het apart voor je.

De rollen die ik heb geprobeerd waren 800 gram per stuk (rund,eend,konijn).

Ik ga ze niet meer halen want de honden vinden het niet zo lekker.
Door Lil
#3188429
Denk dat de varianten waar buiten de diersoort niets opstaat dus niet compleet zijn. Ze raken ervan aan de race en van de andere niet.
Door orinake
#3188469
Even een kleine vraag hier plaatsen ook aangezien niet iedereen het topic volgt van de groepsbestelling in februari.
Aangezien er vanuit limburg toch redelijk wat vraag komen heb ik met Nova even overlegd.
Als er voor limburg voldoende besteld word (lees een volle bus minimaal) dan kan ik eind februari/begin maart een datum afspreken met Nova om naar daar te komen.
Ophalen gebeurt dan in Urmond.
Het zou gaan om de producten uit de lijsten WILD - KIP - PENS.
Nu is de vraag:
Krijgen jullie een bus vol?
Is er iemand die leuke productjes kan regelen die ik op de terugweg kan meenemen? (ik denk dan vooral aan diersoorten die ik zelf niet aan kan geraken - droogspulletjes)
Door orinake
#3188474
Jump schreef:Om hoeveel kilo gaat het dan? Voor een volle bus.
Moet volgens mij gemakkelijk haalbaar zijn.
De kleine is 1000, de grote (maar die is niet zo vaak beschikbaar) 1400.
Door annielaumen
#3188516
Lil schreef:Denk dat de varianten waar buiten de diersoort niets opstaat dus niet compleet zijn. Ze raken ervan aan de race en van de andere niet.
Astrid vond het heerlijk en mooie harde keutelen.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#3188927
orinake schreef:Even een kleine vraag hier plaatsen ook aangezien niet iedereen het topic volgt van de groepsbestelling in februari.
Aangezien er vanuit limburg toch redelijk wat vraag komen heb ik met Nova even overlegd.
Als er voor limburg voldoende besteld word (lees een volle bus minimaal) dan kan ik eind februari/begin maart een datum afspreken met Nova om naar daar te komen.
Ophalen gebeurt dan in Urmond.
Het zou gaan om de producten uit de lijsten WILD - KIP - PENS.
Nu is de vraag:
Krijgen jullie een bus vol?
Is er iemand die leuke productjes kan regelen die ik op de terugweg kan meenemen? (ik denk dan vooral aan diersoorten die ik zelf niet aan kan geraken - droogspulletjes)
Ik heb wel interesse, zou dan gaan om een 20-40kg.
Door orinake
#3189254
hannabelgje schreef:Wat zouden de kosten zijn?

hangt af van hoeveel er besteld word natuurlijk...
Het is voor mij zowiso een heel eind rijden en de huurbus is ook niet goedkoop als ze niet gevuld geraakt helaas (huur + verbruik + kmvergoeding + verzekering buitenland)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door