Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door haba
#2748089
MJoze schreef: Ik heb zeker interesse en heb al wat via Degomeat besteld om het uit te proberen.
Helaas is Dongen-Oss wel een heel eind.

Groetjes, MJ
als jij het kan halen , kunnen we de vervoerskosten delen. ik kom uit den bosch ::)
Door MJoze
#2748292
haba schreef: als jij het kan halen , kunnen we de vervoerskosten delen. ik kom uit den bosch ::)
Misschien ga ik zelf wel bestellen. Eerst even afwachten of de hondjes het lusten!

Groetjes, MJ
Door renate1985
#2758339
Ik ga eind van de maand bestellen bij Lupa. Als iemand mee wil bestellen hoor ik het wel.
Het is dit keer lupa ipv degomeat door de bulkverpakkingen die ze heben vandaar de switch  ;)
Je kan een pb bericht sturen als je mee wilt bestellen, ik bestel uiterlijk 24september!
Door Bianca72
#2759696
Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen. Ik ben Bianca, woon in Roosendaal. We staan op de wachtlijst voor een Berner. Deze krijgt vanuit de fokster KVV. Nu ben ik me in aan het lezen in BARF en KVV. Mocht het te doen zijn met het bereiden en inkopen van vlees dan meld ik me wel voor de verschillende bestelrondes iod.
Zal dus nog niet erg actief zijn hier maar me vooral richten op het lezen van de verschillende artikelen en links die hier vermeld staan.

P.S Ik werk in BOZ en kom ook regelmatig in Hoogerheide - Woensdrecht ;).

Groetjes Bianca
Door C@rine
#2763264
Bianca72 schreef: Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen. Ik ben Bianca, woon in Roosendaal. We staan op de wachtlijst voor een Berner. Deze krijgt vanuit de fokster KVV. Nu ben ik me in aan het lezen in BARF en KVV. Mocht het te doen zijn met het bereiden en inkopen van vlees dan meld ik me wel voor de verschillende bestelrondes iod.
Zal dus nog niet erg actief zijn hier maar me vooral richten op het lezen van de verschillende artikelen en links die hier vermeld staan.

P.S Ik werk in BOZ en kom ook regelmatig in Hoogerheide - Woensdrecht ;).

Groetjes Bianca

Welkom!
En ik heb je bij het lijstje gezet.
Door chiva
#2769747
renate1985 schreef: Dus ik kan mijn bestelling zondag al bij je ophalen?
Gr renate
Klopt, zondag ( rond 17:00 ) staat het vlees bij Doranto klaar.
Hoop dat jullie vriezers het al aan kunnen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#2769803
chiva schreef: Klopt, zondag ( rond 17:00 ) staat het vlees bij Doranto klaar.
Hoop dat jullie vriezers het al aan kunnen :biggrin2:
Dat hoop ik ook! Ik had eigenlijk op oktober gerekend... :P
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door