Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Genji Miles
#2622354
RTenKiba schreef: Helaas is mijn adresje voor pens niet meer in staat te leveren, heeft iemand misschien een goed adres in de buurt van Nijmegen? We bestellen altijd bij degomeat maar daar staat hele runderpens voor 8,95€/kg op de lijst :o
Ik ga de twintigste maar naar kleine leverancier, vraagt 5 euro voor hele pens, moet je het wel die dag in de avond in arnhem halen, weet niet hoeveel pens je nodig hebt. Gaat alleen per hele pens en alleen als ze het die dag slachten, maar dat is meestal elke dag wel enkele...
Door Michelle
#2622971
Hier ook een nieuw lid uit Renkum! :)
Zodiac schreef: Hallo ik ben nieuw hier :biggrin2: en kom uit renkum ik heb 6 honden (whippets) en loop er ook wedstrijden mee!! En Wil ook gaan barfen het is voor mij iets nieuws mijn hondjes wegen ongeveer 15 kg kan wel hulp gebruiken met wat te geven en waar te halen :) ;)
Ik heb jou weleens zien lopen met je zes honden, wat een mooierds!
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2623033
Zodiac schreef: Hallo ik ben nieuw hier :biggrin2: en kom uit renkum ik heb 6 honden (whippets) en loop er ook wedstrijden mee!! En Wil ook gaan barfen het is voor mij iets nieuws mijn hondjes wegen ongeveer 15 kg kan wel hulp gebruiken met wat te geven en waar te halen :) ;)
Ha!

Geef maar een gil als we je ergens mee kunnen helpen.
In de bibliotheek staat een berg aan info. Daar kom je waarschijnlijk al een heel eind mee.

Judith
Door BlissSpirit
#2628575
Xerox schreef: Weet iemand hier misschien waar het topic van Nienke voor eind april is gebleven? ???

Yep. Ik zag dat hij verwijderd was, dus ff een pb gestuurd.
Hij is er tijdelijk even af, maar wordt zo spoedig mogelijk er weer opgezet door joke.
Logistiek probleempje heb ik begrepen ;)
Gebruikersavatar
Door Rapalje
#2632141
Hoi allemaal, ik ben nieuw  :)
Ik ben Rian en woon in Nijmegen. Sinds een kleine maand heb ik mijn allereerste hondje; een whippet van 10 jaar genaamd Moos, die al Carnibest kreeg in het opvanggezin.
Daar ben ik dus lekker mee doorgegaan, maar ik wil eigenlijk ook wel wat meer afwisseling en lagere kosten, dus ik ben me aan het oriënteren op andere soorten KVV en/of combinatie met BARF/NRV. Ik heb ook tamme ratten en hamsterratten die vast ook wel het één en ander mee willen snoepen. Ik dacht ik kom hier even kijken voor inspiratie en leuke aanbiedingen of mogelijkheden om samen te bestellen etc.
Als iemand in Nijmegen e.o. wat leuks heeft dan hoor ik het graag!
Door Feline
#2632572
Ik ben Feline en woon in Harderwijk.
Ik heb een pup van bijna 4 maanden, kruising tussen golden en flatcoated retriever.

Voer op het moment smuldier.
Maar wil mischien overgaan op lotgering.

Nu heb ik niet zo grote vriezer en zijn de bezorgkosten 9 euro.

Is er mischien iemand die bij mij in de buurt (ermelo, zeewolde, putten, nunspeet, hierden) woont en samen wilt bestellen?
Als je interrese hebt stuur me dan een pb'tje

Ik ben elke zaterdag bij Kynologenclub Noord West Veluwe
Gebruikersavatar
Door sphynxlover
#2632752
Feline schreef: Ik ben Feline en woon in Harderwijk.
Ik heb een pup van bijna 4 maanden, kruising tussen golden en flatcoated retriever.

Voer op het moment smuldier.
Maar wil mischien overgaan op lotgering.

Nu heb ik niet zo grote vriezer en zijn de bezorgkosten 9 euro.

Is er mischien iemand die bij mij in de buurt (ermelo, zeewolde, putten, nunspeet, hierden) woont en samen wilt bestellen?
Als je interrese hebt stuur me dan een pb'tje

Ik ben elke zaterdag bij Kynologenclub Noord West Veluwe
Hoi welkom hier.
Ik woon niet echt naast je maar wel makkelijk voor je te rijden.Apeldoorn.
Heb net lotgering voor twee maanden binnen.
Maar er komt hier dus regelmatig een kratje naar toe.
Als je hier vaker leest, zul je ontdekken dat er kwalitatief betere produkten samen worden besteld.
Zelf voer ik geen lotgering, maar mijn zoon wel. De hond eet dit om de dag en verder krijgt hij goede barfprodukten.
Daarnaast ook hele goede kkv die wat duurder is. Zo blijft de balans in evenwicht.
Door cbrretje600
#2638377
Zal ons dan ook meteen maar even aanmelden hier in Gelderland, specifieker: Nijmegen.

Wij zijn; Peter en Stephanie en hebben ondertussen nog maar 1 poes, onze Felix, die niet op KVV of Barf over te krijgen is, soms een likje van het een of ander maar meer niet en sinds drie kwart jaar is Thessa (griekse herdermix) onze one big family komen versterken.
Ze is bijna 2 en is van brok naar KVV overgestapt en we introduceren steeds vaker Barf artikelen.
Madam heeft zo haar voorkeuren maar is over het algemeen goed te spreken over hetgeen ze voorgezet krijgt ;)

Xerox schreef: Zijn er mensen met interesse in lamsribben?

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 633.0.html

Ik zou eventueel een lijntje Arnhem kunnen doen (wel met vvk)...
Ga straks even met Peter overleggen, kom ik op terug, het klinkt goed.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door