Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door borinoco
#2617184
Kim en Casper schreef: Is er interesse voor producten van slagerij west in omg Breda Tilburg?
Alleen als de prijs goed is.....( hoe vind ik die??? ben hier nog niet zo lang :-[)
En als er opgehaald kan worden in Breda vind ik het wel te doen.

Gr. Monique
Door Suzanne
#2617613
Kim en Casper schreef: Is er interesse voor producten van slagerij west in omg Breda Tilburg?
In de basis ja, maar niet eerder dan april (of weer nog later) want ik zit even met volle vriezers ;-)

Suzanne
Door Kim en Casper
#2618841
Oké ik zit nu ook nog met volle vriezers maar dan plan ik een keer een ritje Rotterdam. Of ze moeten komen bezorgen. Zal over een paar weken zijn. Ik zal een week of twee van t voren even peilen. Ik woon in Dongen dus dat zou dan het afhaalpunt zijn of we koeten een centraal punt pakken.
Door Suzanne
#2619545
Kim en Casper schreef: Oké ik zit nu ook nog met volle vriezers maar dan plan ik een keer een ritje Rotterdam. Of ze moeten komen bezorgen. Zal over een paar weken zijn. Ik zal een week of twee van t voren even peilen. Ik woon in Dongen dus dat zou dan het afhaalpunt zijn of we koeten een centraal punt pakken.
Prima .. Dongen is voor mij perfect.
Tip; maak er tzt een apart topic over. En ja, ze komen bezorgen ;-) Als het kan, plan het dan een week of 3 van tevoren in; dat maakt dat iedereen nog kan in plannen in de eigen agenda EN in de eigen vriezer. Ik hou het zelf vanaf nu in de gaten ;-)

Suzanne
Door Kim89
#2641078
Ook ik heb dit forum ontdekt en zal mezelf even voorstellen.
Ik ben Kim en woon in Hoogerheide. Ik heb een Cavalier King Charles Spaniel teef van 11 maanden.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door