Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door pallas
#2099582
Giny schreef: Steggerda is dicht bij Oosterstreek, dan kun je het daar ook zelf ophalen.
Geen probleem, maar ik ben dus maar 1 keer per week in Steggerda. Dus als er vlees op een andere dag binnen komt dan dat ik er ben heb ik wel behoefte aan een logeer adres voor de vleesje, snappie? :)

( woon zelf in Leeuwarden)
Door Giny
#2099671
pallas schreef: Geen probleem, maar ik ben dus maar 1 keer per week in Steggerda. Dus als er vlees op een andere dag binnen komt dan dat ik er ben heb ik wel behoefte aan een logeer adres voor de vleesje, snappie? :)

( woon zelf in Leeuwarden)
Dat begrijp ik, maar je kunt wel afspreken dat je het vlees op die dag kunt halen.
Door Giny
#2099672
Marlies schreef: Klinkt als een mooie plek! Het is voor mij alleen even zien of ik de honden daar kan krijgen gezien geen auto, maar wellicht anders eventueel een auto huren oid. Hier is een relatief ruime achtertuin, maar als er veel mensen komen + honden wordt het ook al snel wel weer klein denk ik :biggrin2:

Bij de bachelhuizerplas is eventueel een officiele BBQ plek. Honden mogen daar mee en er is een hondenstrand, maar dan weer een paar honderd meter van de officiele BBQ plek verwijderd.
Leuk idee,
Bij de Baggelhuizerplas is een BBQ-plaats, maar deze is verboden voor honden. Verder is daar genoeg plaats voor een picknick o.i.d. (ik ben vegetariër).
#2101514
pallas schreef: Geen probleem, maar ik ben dus maar 1 keer per week in Steggerda. Dus als er vlees op een andere dag binnen komt dan dat ik er ben heb ik wel behoefte aan een logeer adres voor de vleesje, snappie? :)

( woon zelf in Leeuwarden)
Om wat voor hoeveelheid zou het dan ongeveer gaan? Ik woon in Noordwolde en dat ligt redelijk dicht bij Steggerda. Wanneer het niet om hele grote hoeveelheden gaat kan ik het best een paar dagen in de "mensenvriezer" (uitspraak van de kids ;-)) bewaren. Het is wel pas in de avonduren of in het weekend op te halen.

Groetjes,
Door pallas
#2101762
Huskymeisje schreef: Om wat voor hoeveelheid zou het dan ongeveer gaan? Ik woon in Noordwolde en dat ligt redelijk dicht bij Steggerda. Wanneer het niet om hele grote hoeveelheden gaat kan ik het best een paar dagen in de "mensenvriezer" (uitspraak van de kids ;-)) bewaren. Het is wel pas in de avonduren of in het weekend op te halen.

Groetjes,
Kilo's kunnen toch in overleg?Ik bestel dan gewoon niet meer dan dat jij kwijt kan.
In het weekend komt juist erg goed uit :) :)
Door pallas
#2102133
Sennaruby schreef: Isebel, als je een keer veel kwijt moet kan het ook hier in de vriezer hoor! Ik heb zat ruimte en woon maar 2 minuten rijden van Steggerda :)

Groetjes,

Fieke

Heel fijn Fieke!! Dat is we heel erg dichtbij en dus heel erg handig :D

FF off topic: Alles goed bij jou? Hier gaat ie best lekker :)
#2102152
No problem! Heb plek zat en er staat nog een klein extra vriezertje wat ik bij nood nog aan kan zetten, dus bestel maar raak  ;D

Hier alles goed! Lekker op vakantie geweest met de camper en weer heel wat beleefd... Leuke en minder leuke dingen, maar dat hoort bij een oud campertje hè?
Door pallas
#2104192
Sennaruby schreef: No problem! Heb plek zat en er staat nog een klein extra vriezertje wat ik bij nood nog aan kan zetten, dus bestel maar raak ;D

Hier alles goed! Lekker op vakantie geweest met de camper en weer heel wat beleefd... Leuke en minder leuke dingen, maar dat hoort bij een oud campertje hè?
Ja....wet maar al te goed hoe het met een oud campertje is :biggrin2:
Raak bestellen is fijn, zolang als ik het hier thuis ook kwijt kan :P
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door