Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#299847
Ik vind 't ook wel vaak vleugels,maar denk toch eerder dat je hond de botten niet helemaal verteerd.
Wanneer de ontlasting keihard is...dan iser meestal TEveel bot,maar wanneer er stukken bot te zien zijn dan zijn die niet verteerd.
Je moet dus iets van probiotica geven om de verteren te helpen.
Kan zo eenvoudig als beetje yogurt toevoegen of capsules met probiotica geven.
Wanneer Cis 'n grote bot heeft gegeten dan geef ik ook wel is 'n half papaya enzyme tabletje.
zie ook:
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... #msg198749
Door Anneke V
#302381
Oké, bedankt!
Ik ga de hoeveelheid bot met vlees naar beneden halen & hem proberen yoghurt of kefir te geven....Ik weet dat hij geen yoghurt niet meer lustte ::) daarom misschien eens iets anders proberen!! ;D
Door Truus
#302395
[quote="Anneke V"]
Oké, bedankt!
Ik ga de hoeveelheid bot met vlees naar beneden halen & hem proberen yoghurt of kefir te geven....Ik weet dat hij geen yoghurt niet meer lustte ::) daarom misschien eens iets anders proberen!! ;D
[/quote]
Een beetje hutekase misschien? Daar zijn ze hier verzot op. Zelfs met groente erdoor.
Door senadance
#305016
[quote="Peet"]
:o goeiedag....als Beau dit leest, hangt 'ie gelijk aan de Zielige Herder Lijn..... ;D ;D
[/quote]


;D ;Dha ha ha ik leg onder de tafel...die van mij hangt aan de zielege labrador lijn ;D
Door Martine2
#308240
Hihihi. ;D ;D Volgens mij moeten we blij zijn dat de hondjes zelf niet meelezen. In dat geval hadden we vanavond allemaal een probleem. Volgens mij gaan ze dan met zijn allen aan het staken. Met zijn allen over straat met een honden t-shirt aan met als tekst "wij willen het Anneke menu".
Door Anneke V
#325361
[quote="Martine2"]
Hihihi. ;D ;D Volgens mij moeten we blij zijn dat de hondjes zelf niet meelezen. In dat geval hadden we vanavond allemaal een probleem. Volgens mij gaan ze dan met zijn allen aan het staken. Met zijn allen over straat met een honden t-shirt aan met als tekst "wij willen het Anneke menu".
[/quote]
;D ;D
Door Anneke V
#331665
[quote="Lizzy"]
Ik ben heel benieuwd of je alle materiaal kunt kopen! Vooral voor een beetje redelijke prijs! Houd je ons op de hoogte?
[/quote]

Na de magere rundsnijdsels van 3€/kg heb ik nu paardestoofvlees voor 3€/kg gekocht in het slachthuis....Het ziet er lekker uit...zou het bijna zelf opeten!!!
Gebruikersavatar
Door Binno
#331680
[quote="Anneke V"]
Na de magere rundsnijdsels van 3€/kg heb ik nu paardestoofvlees voor 3€/kg gekocht in het slachthuis....Het ziet er lekker uit...zou het bijna zelf opeten!!!
[/quote]
;D Inderdaad, heb hier ook paardenstoofvlees in de diepvries liggen voor hen, gekocht in de supermarkt als "afsnijdsels voor diervoeding". Ik dacht eerst dat het een vergissing was want dat verkopen ze daar bijna nooit en het ziet er zo lekker uit dat je het zelf zou opeten, echt heel mooi vlees...
Heb maar meteen een voorraadje meegebracht want paardenvlees vinden ze hier superlekker! :D
Door Anneke V
#331746
[quote="Lizzy"]
Ik vind dat mooie prijzen hoor!
[/quote]

Ja, ik ook!
In het slachthuis hebben ze blijkbaar iedere week "hondenpakketten" aan 3€/kg...Deze zijn dan vacuum verpakt...

Ik vind het echt wel handig!!!! Nu alleen nog ergens botten zien vast te krijgen ;D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door