Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door lyadh
#283249
Basil gaat ook het menu van Cujo gebruiken.Het is voor een beginner een enorme steun in de rug kant en klare menu"s te kunnen overnemen.Wat is fyto ook alweer en waar kun je dat kopen?Zelf ben ik enorm >: ??? ??? ???onzeker hoe alles moet en stel daarom ook af en toe stomme vragen Sorry hiervoor.De honden stellen mijn geklungel wel op prijs ze smullen!!!!!(
Door danielle1980
#283252
[quote="lyadh"]
Basil gaat ook het menu van Cujo gebruiken.Het is voor een beginner een enorme steun in de rug kant en klare menu"s te kunnen overnemen.Wat is fyto ook alweer en waar kun je dat kopen?Zelf ben ik enorm >: ??? ??? ???onzeker hoe alles moet en stel daarom ook af en toe stomme vragen Sorry hiervoor.De honden stellen mijn geklungel wel op prijs ze smullen!!!!!(
[/quote]

fyto is van bibi.
je kunt het dus bij een bibi verkooppunt halen.
je hebt bv ook kruidenmix van cb, dat is ong hetzelfde
Door Jacqueline74
#283962
[quote="lyadh"]
Wat is fyto ook alweer en waar kun je dat kopen?[/quote]

Fyto is idd kruidenmix, wij geven de fyto eigenlijk alleen maar als maagvulling. Omdat we vonden dat meneer een beetje te dik werd en hij anders zo weinig kreeg. Dus als je honden goed op gewicht zijn kun je dit ook gerust weglaten.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door