Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door yalla
#273016
[quote="yalla"]
Maandag: 500 gram runder kopvlees (indien voorradig; anders Natuurmix van BIBI) met 125 gram Fytomix
Dinsdag: 500 gram lam & rijst van BIBI
Woensdag: 500 gram runderpens met 500 gram kalfsbot
Donderdag: 400-500 gram kipkarkas
Vrijdag: zie maandag of vis
Zaterdag: groentemix met knoflook en rauw ei met als toetje 500 gram kalfsbot
Zondag: vasten[/quote]

Inmiddels zijn de BIBI-maaltijden vervangen door BARF; op maandag is het runderkopvlees en op dinsdag geitenribben. Op woensdag geef ik de ene week runderpens, de andere week schapenpens. Donderdag de ene week kipkarkas, de andere week kippennek. Het bot op zaterdag heb ik weggelaten en zondag moet ik nog iets voor gaan verzinnen, want Rover gaat op een vastendag wel ongelooflijk veel poep vreten.
Door Lizzy
#273247
Mjah, dat schiet ook niet op, als hij poep gaat lopen eten... Misschien toch een lichte maaltijd verzinnen en misschien wat extra probiotica geven die dag. En misschien wat rauwe honing, zodat hij zich niet zo flauw gaat voelen?
Door Helen
#273281
[quote="Lizzy"]
Mjah, dat schiet ook niet op, als hij poep gaat lopen eten... Misschien toch een lichte maaltijd verzinnen en misschien wat extra probiotica geven die dag. En misschien wat rauwe honing, zodat hij zich niet zo flauw gaat voelen?
[/quote]

Bij Balou is een vastendag ook een rustdag. Anders vreet zij ook het bos bij elkaar. Als ik haar dan wel beweging wil geven, dan fiets ik met haar. Dan kan ze niets eten.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door