Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#268875
[quote="Lizzy"]
Aha, ja nee, nu begrijp ik het! Ik weet in welke 'periode' je zit. Dit heb ik ook gehad. Alle vlees stinkt, in principe. Naar dood. Naar lijk. Helemaal eens. Ik denk dat de meeste mensen die vleeseten dat niet ruiken. Maar ik ruik het ook, lijk. Dood. Dus toen ik net begon rauw/vers vlees aan mijn honden te voeren stond ik met theedoeken over mijn neus en mond + chirurgen handschoenen aan..... En vaak moest ik toch bijna spugen (van vers hart werd ik echt ter plekke kotsmisselijk). Gelukkig (of helaas) gaat dit bij de meeste mensen na een paar jaar wel over.....




[/quote]


Kijk en dat is dan je grenzen verleggen uit liefde voor je honden.

Maar ik kan er een beetje me wat bij voorstellen, als ik bij onze slager in de slachterij kom en ze zijn net bezig met uitbenen dan vind ik dat ook stinken naar dood :-X en dan ben ik nog een echte vlees eter
Door Laura2004
#268885
Vooral zo'n runderhart in stukken snijden dat sta ik echt kokhalsend te doen. Gewoon het besef dat er ook zoiets in je eigen lichaam zit en het is zo groot. Ik vind inderdaad alles naar lijk ruiken ja. Toen ik net vegetarisch was had ik het niet zo. bv als mijn moeder of vriend een stukje vlees aten, maar sinds ik ben gaan barfen vind ik alles echt goor ik heb ook dingen gezien die ik nog nooit in mijn leven heb gezien (en dat terwijl ik van Spaanse afkomst ben, die eten echt alles, zelfs hersenen en stierenballen, dat heb ik trouwens ook gegeten toen ik heel klein was en me daar niet bewust van was :-X) Ik heb gewoon een vlees fobie en helemaal orgaanvlees.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#268888
[quote="Laura2004"]
Vooral zo'n runderhart in stukken snijden dat sta ik echt kokhalsend te doen. Gewoon het besef dat er ook zoiets in je eigen lichaam zit en het is zo groot. Ik vind inderdaad alles naar lijk ruiken ja. Toen ik net vegetarisch was had ik het niet zo. bv als mijn moeder of vriend een stukje vlees aten, maar sinds ik ben gaan barfen vind ik alles echt goor ik heb ook dingen gezien die ik nog nooit in mijn leven heb gezien (en dat terwijl ik van Spaanse afkomst ben, die eten echt alles, zelfs hersenen en stierenballen, dat heb ik trouwens ook gegeten toen ik heel klein was en me daar niet bewust van was :-X) Ik heb gewoon een vlees fobie en helemaal orgaanvlees.
[/quote]

ay pobresita, un beso de mio, tienes mucho corazon para tus perro's .

Pffff das 20 jaar geleden , dus ik hoop dat ik het niet helemaal verleerd ben ;D
Door Laura2004
#268891
[quote="sylvia"]
ay pobresita, un beso de mio, tienes mucho corazon para tus perro's .

Pffff das 20 jaar geleden , dus ik hoop dat ik het niet helemaal verleerd ben ;D
[/quote]

Maar twee foutjes, knap hoor. Dus jij bent wel iets verder gekomen dan : Dos cervecas porfavor!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#268897
[quote="Laura2004"]
Maar twee foutjes, knap hoor. Dus jij bent wel iets verder gekomen dan : Dos cervecas porfavor!
[/quote]
hahaha ja maar ik heb er ook gewoond , en dan kom je er niet met twee bier ;D

Maar ik heb het al twintig jaar niet meer geschreven of gesproken en dan raak je het wel kwijt
Gebruikersavatar
Door sylvia
#268909
[quote="Laura2004"]
Waarom ben je teruggekomen? ???
[/quote]

Ik denk dat we nu The Dude zijn topic gaan vernaggelen , dit worden bar praatjes ;)
Door the dude
#268928
[quote="sylvia"]
Ik denk dat we nu The Dude zijn topic gaan vernaggelen , dit worden bar praatjes ;)
[/quote]
;) maakt mij niet uit hoor.

Trouwens, ik ben echt een carnivoor en ik vind vlees heerlijk ruiken.

Pens ruikt alleen echt naar koeien ofzo, daarom vind ik het stinken. Ik heb wel een vrij fijne neus, ik train veel met wijn/eten etc. Een vuilniszak dichtknopen bijvoobeeld dat kan ik echt niet doen zonder een paar keer te kokhalzen.
Laatst gewijzigd door the dude op do 24 feb 2005, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door