Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#276768
[quote="Helen"]
Ik geef groenten en fruit ook niet apart en ik merk er niets van. Geen gasvorming oid. Tot voor kort gaf ik twee ontbijtjes in de week van gf-mixjes met biogarde en een eitje. Altijd na deze ontbijtjes gaat Balou poep eten, is ons opgevallen. Sindskort krijgt ze gf-mixjes samen met orgaanvlees als avondeten en het poepeten is direct verminderd ??? Zo raar, ik kan niet bedenken waarom....
[/quote]
Kweet 't niet zeker...maar in de ontbijtjes waarna ze poep eet....zit geen vlees of vis bij de groentemix...
zou kunnen dat ze dan de poep eet om "iets" wat ze "mist" in de poep terug kan vinden ???
Heb je al is geprobeerd om s'morgens de groentemix met vlees of orgaan te geven ???
Door Helen
#276822
[quote="202spots"]
Kweet 't niet zeker...maar in de ontbijtjes waarna ze poep eet....zit geen vlees of vis bij de groentemix...
zou kunnen dat ze dan de poep eet om "iets" wat ze "mist" in de poep terug kan vinden ???
Heb je al is geprobeerd om s'morgens de groentemix met vlees of orgaan te geven ???
[/quote]

Dat was mijn idee ook. Ik geef nu dus geen ontbijtjes met alleen gf. Ik combineer het nu 's avonds met vlees. Kijken hoe dat gaat. 's Avonds loopt ze ook nooit los, dus dan vermijd je het probleem sowieso. Als ze 's ochtends vlees eet, dan probeert ze niet zo vaak poep te eten.
Ze vindt poep ook gewoon lekker :-X Ze eet meestal diarre van andere honden of oranje of gele poep (bonzo/frolic). Te smerig voor woorden. Het gaat weken goed en dan begint ze weer....

Barfplaats wordt gesponsord door