Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

#1876289
Aha, dan heb ik dat "verkeerd" gedaan inderdaad. Ik dacht dat Sardientjes ook bij vleesbot kon rekenen.
Maar als je het zo zegt, is het wel logisch dat dat niet zo is.
Kan ik in plaats van de Sardientjes kippenruggen geven of heb ik dan teveel kip?
Of heb je misschien nog een beter idee?

Voor Zack en Zuko heb ik bijna hetzelfde menu.
Alleen heb ik bij hun nog geen kip- en parelhoenkarkas, maar heb ik nog een keer eenden- en kippennekken gedaan.
Ik wil eerst even kijken of ze de nekken makkelijk weg krijgen. Wanneer dat het geval is, krijgen ze ook karkassen.
Dus dat klopt, op de Sardientjes na, dan ook helemaal!

15 januari komt mijn nieuwe BARF-vriezer  :)
Dus heb ik nog ruim de tijd op te kijken waar en hoeveel ik moet bestellen.

Bedankt voor je reactie!
#1890909
De 15de komt de vriezer pas en in februari mijn bestellingen, maar jullie begrijpen dat ik niet meer kon wachten met het Barfen  :P
Heb dus van de week alvast wat dingentjes gekocht, zodat de honden alvast konden beginnen.

Harry en Zack doen het super! De kippennekken heeft Zack zo op en Harry al helemaal. Die kreeg dus de 2de dag al eendennekken.
Zack nog niet.
Zuko is vreselijk aan het mutsen met de kippennekken. Platslaan helpt niet, dan wil hij ze helemaal niet meer. Dus heb ze nu met veel pijn en moeite door midden geknipt en dat gaat al een stukje beter. Maar nog steeds eet hij niet alles op. Wanneer hij er qua gewicht 3 mag hebben, eet hij er maar 1 of 1,5 met moeite.. Geen idee wat ik daar nu nog aan kan doen. Hebben jullie nog een idee misschien? Of heeft hij gewoon wat langer de tijd nodig om aan het barfen te wennen?
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door