Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#145192
Nou, ik vind het er gewoon super uit zien. De groentes, geef je die rauw? En wissel je die ook? (niet persee een megamust ofzo want in CB zit ook al wisselende groentes, niet?).
Gebruikersavatar
Door sylvia
#145195
[quote="Lizzy"]
Nou, ik vind het er gewoon super uit zien. De groentes, geef je die rauw? En wissel je die ook? (niet persee een megamust ofzo want in CB zit ook al wisselende groentes, niet?).
[/quote]
Ik pureer ze, en ja ik wissel wel wataf maar meestal zit er wel iets van wortel in en andijvie of sla, tomaat en soms komkommer en verder wat ik aan groenten in huis heb o ja paprika gooi ik er ook wel eens doorheen.
Soms gooi ik er ook wat fruit bij, appel sinaasappel banaan
Gebruikersavatar
Door sylvia
#145200
[quote="Lizzy"]
Klinkt mij goed Syl! Vinden ze het lekker?
[/quote]
Ja en eigenlijk heb ik spijt dat ik dit niet eerder heb gedaan, want ongeloofelijk maar waar, ze hebben nu nog meer plezier met/van hun eten
Door Lizzy
#145204
[quote="sylvia"]
[quote="Lizzy"]
Klinkt mij goed Syl! Vinden ze het lekker?
[/quote]
Ja en eigenlijk heb ik spijt dat ik dit niet eerder heb gedaan, want ongeloofelijk maar waar, ze hebben nu nog meer plezier met/van hun eten
[/quote]

Tis nooit te laat toch!! Maar goed, ja, honden kunnen de afwisseling ook zo heerlijk waarderen! Als ik zie hoe de honden hier genieten van hun maaltje en elke dag weer benieuwd zijn naar wat ze krijgen.... Da's gewoon leuk ja!
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 14 aug 2004, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#145205
(pfff, bedenk dat veel honden niet anders in hun bak zien - jaar in jaar uit - dan gortdroge brokken.... Soms 12 jaar lang van 1 merk..... Sneu he....?!)
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 14 aug 2004, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#145211
[quote="Lizzy"]
(pfff, bedenk dat veel honden niet anders in hun bak zien - jaar in jaar uit - dan gortdroge brokken.... Soms 12 jaar lang van 1 merk..... Sneu he....?!)
[/quote]
Ja dat was ooit mijn motivatie om als ik later mijn eigen hond zou hebben dat dus niet te doen, stel je voor dat je iedere dag een pot vitamine pillen krijgt voorgezet, met extra toevioegingen om het kompleet te maken en de rest van je leven krijg je niks meer :'(
Door Lizzy
#145212
[quote="sylvia"]
[quote="Lizzy"]
(pfff, bedenk dat veel honden niet anders in hun bak zien - jaar in jaar uit - dan gortdroge brokken.... Soms 12 jaar lang van 1 merk..... Sneu he....?!)
[/quote]
Ja dat was ooit mijn motivatie om als ik later mijn eigen hond zou hebben dat dus niet te doen, stel je voor dat je iedere dag een pot vitamine pillen krijgt voorgezet, met extra toevioegingen om het kompleet te maken en de rest van je leven krijg je niks meer :'(
[/quote]

Precies! Ik moet zeggen: dat was voor mij ook jaren geleden DE reden dat ik dacht "wacht ff.... deze droge meuk-zooi kan nooit goed wezen voor een hond". Niet alleen lichamelijk is het niet gezond voor een hond, maar ook geestelijk komt de hond (vind ik) erg tekort!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#145216
[quote="Lizzy"]
[quote="sylvia"]
[quote="Lizzy"]
(pfff, bedenk dat veel honden niet anders in hun bak zien - jaar in jaar uit - dan gortdroge brokken.... Soms 12 jaar lang van 1 merk..... Sneu he....?!)
[/quote]
Ja dat was ooit mijn motivatie om als ik later mijn eigen hond zou hebben dat dus niet te doen, stel je voor dat je iedere dag een pot vitamine pillen krijgt voorgezet, met extra toevioegingen om het kompleet te maken en de rest van je leven krijg je niks meer :'(
[/quote]

Precies! Ik moet zeggen: dat was voor mij ook jaren geleden DE reden dat ik dacht "wacht ff.... deze droge meuk-zooi kan nooit goed wezen voor een hond". Niet alleen lichamelijk is het niet gezond voor een hond, maar ook geestelijk komt de hond (vind ik) erg tekort!
[/quote]

Ik dacht toen eigenlijk niet eens na of het gezonder zou zijn ,maar ik vond het erg zielig, want eten is toch een belangrijk iets in een leven
Gebruikersavatar
Door sylvia
#145301
[quote="Lupa"]
ik vroeg over die eirenschaal omdat je al cb geeft +vleugeltjes, is dat dan niet overbodig?(de eirenschaal)
[/quote]
maar ik ben bang dat op een paar dagen 1 zo'n vleugeltje het niet helemaal doet
Door Ollie
#157848
[quote="sylvia"]
[quote="Lizzy"]
Klinkt mij goed Syl! Vinden ze het lekker?
[/quote]
Ja en eigenlijk heb ik spijt dat ik dit niet eerder heb gedaan, want ongeloofelijk maar waar, ze hebben nu nog meer plezier met/van hun eten
[/quote]

Oooh, dat gaat hier ook zo. Die zelfmaakmaaltijden die vinden ze het allerlekkerste! :P
Gebruikersavatar
Door Angelique
#157861
Hier 7 wel en 1 niet. Als zij zelfmaak krijgt (dus grote stukken) pletterd ze alles uit der bak op zoek naar iets wat zonder te kauwen naar binnen kan. Als ze niks vind, eet ze gewoon niet >:( Die is het gelukkigst op de Carnibestdagen :D
Door Ollie
#157911
[quote="Angelique"]
Hier 7 wel en 1 niet. Als zij zelfmaak krijgt (dus grote stukken) pletterd ze alles uit der bak op zoek naar iets wat zonder te kauwen naar binnen kan. Als ze niks vind, eet ze gewoon niet >:( Die is het gelukkigst op de Carnibestdagen :D
[/quote]

Hahahahaha, wat een slimmerd :-\ of niet!

Die van ons krijgen alles in hapklare brokken, dus die vreten voor het vaderlandweg! ;D

Als ik het in grote stukken zou geven, heb ik grote kans dat ze er in stikken, stelletje schrokoppen zijn het! ::)
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door