Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#921156
Ik heb kleine diepvriesbakjes van de AH voor de groentemix. Het voordeel is dat je ze even afspoelt en afdroogt en de keer erop weer gebruikt. Ook beter voor het millieu :D
Door Lizzy
#921223
[quote="audier"]
Maar dan heb je wel heel veel vriesruimte nodig...toch? zom al die bakjes te stapelen....

Groetjes, Karin
[/quote]

Ik heb 20 bakjes en die passen in 1 lade. Met 1 bakje doe ik vaak 1 en soms 2 dagen (dus gemiddeld heb ik voor een dag of 30 mix). Ik gebruikte ook eerst zakjes maar ik vind dit toch makkelijker.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#922489
[quote="Brumby"]
Een vraagje;
Nu lees ik dat er mensen zijn die de groenten pureren, en de ander doet de groenten  in de staafmixer.
Wat is het beste?

[/quote]

Met de staafmixer kun je ook pureren ;), je bent alleen wat langer bezig dan met een grotere machine. Maar voor kleine hoeveelheden is het goed te doen.
Door evenstar
#922551
Hier eten ze ook 300 gr groente mix dat gaat in diepvrieszakjes maar naar de tip van lizzy denk ik dat ik ook maar eens kijk voor diepvriesdozen stapelt ook makkelijker.
Gebruikersavatar
Door pike
#922688
Hier gaan ook de kleine bakjes de vriezer in. Met zijn tweeën eten ze een ons groente per dag, ik doe 2 ons in een bakje, dus met een bakje doen de twee honden twee dagen. Dan maak ik voor een maand vooruit dus 15 bakjes.  ;)
Door Red_Hunter
#922730
[quote="pike"]
Hier gaan ook de kleine bakjes de vriezer in. Met zijn tweeën eten ze een ons groente per dag, ik doe 2 ons in een bakje, dus met een bakje doen de twee honden twee dagen. Dan maak ik voor een maand vooruit dus 15 bakjes.  ;)
[/quote]
Waar heb jij deze bakjes vandaan, ik zoek ook bakjes waar 200 gr in kan, nu doe ik het ook in plasic zakjes en dan 200 gr per zakje.

Groetjes Trudie
Gebruikersavatar
Door pike
#922744
Ze komen óf bij de Blokker óf bij de Marskramer vandaan, ik weet het niet meer precies. Van die lage vierkante witte bakjes met gekleurd deksel. Per vier stuks verpakt.
Door Huskymeisje
#922765
[quote="pike"]
Ze komen óf bij de Blokker óf bij de Marskramer vandaan, ik weet het niet meer precies. Van die lage vierkante witte bakjes met gekleurd deksel. Per vier stuks verpakt.
[/quote]

he tnx, ik zoek ze ook. Loop nu met zakjes te kliederen.
Door Yor
#922826
Bij Ikea hebben ze ronde bakjes van 400 ml. Ik heb laatst  de stad afgezocht naar zulke bakjes voor een normale prijs en hoeveelheid maar kon die dus niet vinden (blokker, xenos, marskramer enz) en bij de ikea heb je 3 bakjes voor 1,50 en je hebt ook niet dat je meteen allerlei andere formaten erbij moet nemen.

In Duitsland bij de KIK heb ik bakjes van 300 ml gevonden, 5 voor 1 euro!! En ze zijn ook nog geschikt voor in de vriezer!
Door Red_Hunter
#922874
[quote="Yor"]
Bij Ikea hebben ze ronde bakjes van 400 ml. Ik heb laatst  de stad afgezocht naar zulke bakjes voor een normale prijs en hoeveelheid maar kon die dus niet vinden (blokker, xenos, marskramer enz) en bij de ikea heb je 3 bakjes voor 1,50 en je hebt ook niet dat je meteen allerlei andere formaten erbij moet nemen.

In Duitsland bij de KIK heb ik bakjes van 300 ml gevonden, 5 voor 1 euro!! En ze zijn ook nog geschikt voor in de vriezer!
[/quote]
Bedankt ik ga op zoek. In duitsland kom ik nooit, maar ik kan het eens aan kennisen van mij vragen.

groetjes Trudie
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#923021
Ik ga van de week eens kijken bij xenos :)

Ik gebruik tot nu toe zakjes en dan met een trechter die eigenlijk voor de vaatwasmachine is om zout bij te vullen ,doe heeft een heel groot gat en dan gaat het ook makkelijk om de zakjes te vullen.

Of ik sla het zakje een beetje om en dan met een eetlepel zo het zakje vullen.

maar denk dat een bakje misschien makkelijker is dan heb je ok geen last er van als het eventueel gaat lekken.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door