Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#650401
[quote="Elise"]
Zo we zijn weer terug. Spike had een lekkere binnenkomer, hij liet gelijk een dikke wind ;D

Maar goed, we hebben afgesproken om eerst eens de geit uit het menu te halen en dan te kijken wat er gebeurd. Verder gaat hij weer aan de probiotica, chlorella en Tannetje heeft nog een speciaal mengsel voor hem gemaakt, allemaal om zijn darmen beter te krijgen, zodat hij niet steeds allergien gaat ontwikkelen.

Lachesis past als beeld nog steeds bij hem, maar daar wachten we nog even mee om het weer te geven, omdat het dan teveel ineens wordt en mocht het beter gaan, dan weten we niet waardoor het komt.
Dit geldt ook voor paardenmelk, of een andere reinigingskuur, als hij weer opknapt, dan kijken hoe hij daarop reageert.
Soja leek Tannetje niet zo'n goed idee, omdat daarvan bekend is dat daar snel allergien tegen worden ontwikkeld. Mag het wel geven, maar dan bijv. maar 1 keer per maand.

Ga wel proberen aan paardenvlees te komen, en nu het wildseizoen begint kan ik ook weer makkelijker aan hertenribben en struis komen gelukkig!
Ook ga ik eens kijken naar een molen om kalkoenbotten in te malen, iemand enig idee waar ik daarvoor kan kijken?
[/quote]

Voor kalkoenbotten kun je een handmolentje gebruiken. En je zou een gewone electrische vleesmolen kunnen kopen, maar ik zou er wel op letten dat er een motorbeveiliging in zit. Onze vorige vleesmolen is op kalkoennek doorgefikt....

Overigens, ik heb nu kalkoennekken: die hoeven niet gemalen te worden. Die zijn botermals!
Door nikeey
#659062
[quote="Dorothea2"]
Wat vervelend dat spike z´n huiduitslag weer terugkomt  :'(

Heb je al eens gedacht aan kangaroevlees? Ik zag het laatst in de supermarkt liggen, was wel vrij prijzig, 3 euro voor twee biefstukkies.
En cavia lust íe dat? Schijnt erg lekker te zijn en is vast aan te komen. Ik weet dat de fabriek van smuldier ze aan dierentuinen verkoopt, als particulier moet je dan een hele grote hoeveelheid afnemen. Maar misschien hebben andere mensen op BP ervaring met het voeren van cavia´s.
En alligator? Ik zou niet weten waar je dat kan kopen, maar zie het wel steeds vaker op de menukaart in restaurants.

Indy vindt duif trouwens ook niet te vreten....

cavia eten ze die heel met haar op rare vraag misschien.
maar hier in amsterdam zitten wel winkels die deze dieren als slangenvoer verkopen.
hier kan ik bij een winkel redelijk wat halen als ik het vraag zoals konijn, ratten muizen cavia's.
[/quote]
Door Twiz
#659302
Je kunt een cavia gewoon met "jas" geven, als je hond het wil eten.
Er zijn dacht ik ook honden die gevogelte eten met verenpak.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door